نتیجه استقلال و پدیده
دیدار دو تیم پدیده و استقلال با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
دیدار پدیده و استقلال از هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران آغاز شد. این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. این دیدار به دلیل تصمیم فدراسیون فوتبال بدون حضور دوربین های تلویزیونی و پخش مستقیم برگزار شد.

گزارش این دیدار را می‌خوانید:

- بازی دو تیم ساعت 15 آغاز شد.

- سجاد شهباززاده در دقیقه سوم گل نخست این دیدار را به ثمر رساند. وی از اشتباه روشنگر استفاده کرد و در شلوغی داخل محوطه جریمه پدیده مشهد گل نخست این دیدار را به ثمر رساند.

- در دقیقه 15 این دیدار، خرسندنیا با خطا مانع از ورود مهاجم پدیده به محوطه جریمه استقلال شد. این خطا را داور پشت محوطه جریمه اعلام کرد. مرزبان به شدت نسبت به این تصمیم داور اعتراض کرد. وی اعتقاد داشت که این خطا داخل محوطه جریمه رخ داده است.

- مربیان دو تیم به عملکرد داوری معترض هستند.

- در دقیقه 28 میلان یووانویچ می توانست دروازه استقلال را با ضربه سر باز کند اما واکنش دیدنی فروزان مانع از این اتفاق شد.

- نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر آبی پوشان به پایان رسید. در این نیمه پدیده بیشتر بر بازی سوار بود و استقلال به دنبال ضد حملات بود.

 - با آغاز نیمه دوم پدیده مشهد فشار زیادی را روی دروازه استقلال آورد و نهایتا در دقیقه 54 مهدی خیری با نفوذ در قلب دفاع استقلال در شرایط تک به تک گل تساوی را به ثمر رساند.

- در دقیقه 65 شوت عنایتی با برخورد به مدافع استقلال به تیرک برخورد کرد.

- در دقیقه 70 حرکت غریبی با جا ماندن یعقوب کریمی همراه شد و این بازیکن با یک پاس خوب محمدرضایی را در موقعیت گل قرار داد اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه استقلال به اوت رفت.

- در دقیقه 70 این دیدار فخرالدینی در آستانه ورود به محوطه جریمه پدیده سرنگون شد. این ضربه را نوری با اختلاف زیاد به اوت زد.

- استقلال که در اواخر بازی به حملات پراکنده ای دست زده بود، در دقیقه 80 صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که آن را ابراهیمی با اختلاف زیاد به اوت زد.

- در اواخر این دیدار فشار دو تیم روی دروازه یکدیگر به نتیجه ای نرسید تا بازی با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

ترکیب پدیده: مجتبی روشنگر،میلان یووانویچ،ایگور پراهیچ،مهدی خیری،اکبر صادقی،میلاد غریبی،رضا عنایتی،عباس محمد رضایی،محمد رضا ناصحی،کیوان امرایی و مسعود نظرزاده.

ترکیب استقلال: محسن فروزان،خرسند نیا، یعقوب کریمی، امیرحسین صادقی، میلاد فخرالدینی، امید ابراهیمی، کرار جاسم، آندو تیموریان، خسرو حیدری، سجاد شهباززاده و قاضی.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
ترکیب استقلال برابر پدیده اعلام شد
مازراتی علی دایی + عکس
رشوه دادن فوتبالیست مشهور به پلیس + عکس
ستاره والیبال در نامزدی خواهرش غافلگیر شد + تصاویر
عابدزاده در کنسرت خواننده محبوب پاپ + عکس