اظهارات قلعه نویی
سرمربی استقلال که تیمش در دیدار با استقلال خوزستان به خاطر اشتباهات فردی مدافعان و دروازه بان 4 بار دروازه اش باز شد در رختکن شاگردانش را مورد انتقاد شدید قرار داد.
وقتی سوت پایان مسابقه استقلال تهران و استقلال خوزستان به صدا درآمد، همه از تماشای یک فوتبال پرگل زیبا لذت برده بودند.

عبدالله ویسی از نمایش شاگردانش رضایت کامل داشت. او کنار در رختکن تیمش ایستاده بود و با هر بازیکنی که وارد می‌شد، دست می‌داد و خسته نباشید می‌گفت اما چند متر آن‌طرف‌تر رختکن استقلال حکایت دیگری داشت. رختکن آبی‌پوشان پایتخت پر از فریاد بود و انتقاد، پر از عصبانیت و...

ابتدا بشنوید از درگیری لفظی امیرحسین صادقی و محسن فروزان. کاپیتان آبی ها که سابقه درگیری با محسن فروزان را در دیدار با راه آهن داشته، دوباره با او جر و بحث کرده و بحث این دو نزدیک بود به جاهای باریک کشیده شود که با وساطت عوامل تیم ختم به خیر شده است.

اما پس از این جریان، در حالی که همه بازیکنان نشسته بودند، ناگهان امیر قلعه نویی وارد شد، توپ او پر بود: «این چه وضع گل خوردن است. هر توپی روی دروازه می‌آید، مثل آب خوردن وارد دروازه می‌شود. دفاع‌های ما هم تماشاچی هستند. بازیکن حریف توپ را می‌گیرد و داخل محوطه جریمه هر کاری دلش خواست می‌کند و بعد به جای اینکه توپش را دفع کنند، پنالتی می‌دهند.»

سرمربی استقلال همچنین گفت: «تا کی می خواهید اینطور بازی کنید و خطاها و اشتباهات مبتدیانه و بچه گانه مرتکب شوید؟ این شکل بازی شما تا کی ادامه خواهد داشت و کی قرار است دست از این سبک بازی بردارید و خودتان باشید؟»

انتقادات قلعه نویی دقایقی بعد شدت بیشتری می‌گیرد. او ناراحت از این بود که چرا دستورات تاکتیکی‌اش و برنامه‌هایی که در تمرینات گوشزد می‌کند، در روز مسابقه اجرا نمی‌شود: «بابا یک حرف را چند بار باید زد؟ مگر... هستید. اگر به یک ... چند بار یک چیز را بگویی یاد می‌گیرد و تو مغزش فرو می‌رود اما برخی از شما نه! در طول تمرینات چند بار روی این صحنه‌ها کار کردیم؟ چند بار گفتیم هر کس بازیکن خودش را بگیرد؟ صد بار گفتیم سانتر می‌کنند، یه مدافع باید چند بار دریبل بخورد؟!»

اگرچه قلعه نویی در کنفرانس مطبوعاتی‌اش از محسن فروزان حمایت کرد و گفته بود روی هیچ‌کدام از گل‌های خورده مقصر نبود و نقش نداشت اما در رختکن گفت: «4 توپ آمد و همه توپ‌‌‌ها به گل تبدیل شد، حالا پنالتی به کنار...»

وقتی این حرف‌ها به پایان رسید، سرمربی بطری آبی را نوشید و بعد از رختکن بیرون رفت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir


مطالب پیشنهادی :
نتیجه دیدار استقلال تهران و استقلال خوزستان
طراحی ماشین پسر قلعه نویی به مناسبت اربعین + عكس
بازیكن استقلال در پیاده روی اربعین بین نجف و كربلا + عكس
قهرمان تكواندو در كنار دو دخترش + عكس
ناهار کریسمس سوپراستارهای رئال مادرید + تصاویر