نمی گذارم بازیكن
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: نمی دانم آذری با بازیکنی صحبت کرده یا خیر اما منتظرم او به من گزارش بدهد.
 لوکا بوناچیچ در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل صبای قم اظهار داشت: «عید قربان را تبریک می گویم. از تعطیلی به نحو احسن استفاده کردیم.

اردوی 5، 6 روزه ای را در تهران برگزار کردیم و در جریان آن دو بازی تدارکاتی با پرسپولیس و نفت انجام دادیم. دو بازیکن ما در تیم امید حضور داشتند اما صد درصد برنامه هایی که داشتیم در اردوی تهران محقق نشد و نتوانستیم آنها را انجام دهیم.

به هر حال چیزی که در دو مسابقه ای که اشاره شد مورد ارزیابی قرار دادیم این بود که از 13 بازیکن می توانیم به نحو احسن استفاده کنیم.»

وی درباره بازی با صبای قم ادامه داد: «این بازی مثل همه بازی ها از حساسسیت خاص خود برخوردار است. ما بازی های صبا را آنالیز کرده ایم. این تیم سرعتی کار می کند و بالهایش خطرناک هستند. بازی سختی مقابل صبا قم خواهیم داشت.»

سرمربی ذوب آهن درباره شایعه حضور قاسم حدادی فر در پرسپولیس تاکید کرد: «من هیچ اطلاعی از این مساله ندارم. آقای آذری هم چیزی به من نگفته است. اینکه قرار است او برود یا با بازیکنی معاوضه شود، اطلاعاتی ندارم اما حدادی فر بازیکن کلیدی و اصلی ما است و من نمی گذارم چنین بازیکنی از ذوب آهن برود. او با ذوب آهن قرارداد دارد و حداقل تا پایان فصل با ما خواهد بود.»

بوناچیچ درباره تغییرات احتمال ذوب آهن در نیم فصل تصریح کرد: «من به عنوان سرمربی ذوب آهن طبیعی است که بخواهم در نیم فصل تعدادی بازیکن جذب کنم و تیم را تقویت کنم. در صحبتی که با آذری داشتم نیز از او خواستم یک فوروارد خیلی خوب را جذب کند. ما در گذشته نتوانستیم در امر گلزنی خوب عمل کنیم. نمی دانم آذری با بازیکنی صحبت کرده یا خیر اما منتظرم او به من گزارش بدهد. تا این لحظه نمی دانم با چه بازیکنانی مذاکره شده است.»

وی درباره اینکه ذوب آهن در بازی های بیرون از خانه نتیجه نمی گیرد، افزود: «کم و بیش همه ذوب آهن را می شناسند. این تیم وقتی در اصفهان بازی می کند شاید به خاطر فشار میزبانی نمی تواند خوب کار کند و به همین خاطر در بیرون از خانه بهتر نتیجه می گیریم.»

بوناچیچ در پایان اعلام کرد برای بازی با صبای قم سینا عشوری و اکبر ایمانی را به علت محرومیت در اختیار ندارد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir



مطالب پیشنهادی:
گلزنان برتر مقدماتی جام جهانی 2014 چه کسانی هستند؟
روش بازی شاگردان کی‌روش بسیار قدیمی است!
عکسی کمتر دیده شده از داور جنجالی!
کسب مدال طلا ی مسابقات جهانی توسط سنگ نورد ایرانی
تقابل میناوند و بکام در لیگ قهرمانان + عکس