شعار پرسپولیس
شعار دیدار تیم‌های فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس و میلان انتخاب شد.
مسئولان باشگاه پرسپولیس برای برگزاری هرچه بهتر دیدار دوستانه پیشکسوتان این باشگاه با پیشکسوتان میلان با مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ دیدار کردند. در این جلسه بهروز منتقمی قائم مقام باشگاه پرسپولیس، حمید استیلی مدیر آکادمی و مدیرعامل شرکت پیشکسوتان، علی کاظمی دبیر کل سازمان لیگ، غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات و حجت الله بهمنی مدیر روابط عمومی سازمان لیگ حضور داشتند.

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران در این جلسه گفت: نگاه ما به دیدار تیم های پیشکسوتان پرسپولیس و آث میلان نگاه ملی است و سازمان لیگ تمام تلاش خود را برای برگزاری منظم این بازی انجام خواهد داد.

شعار این بازی هم «فوتبال برای صلح و دوستی» انتخاب شد.

تاج با قدردانی از محمد رویانیان مدیرعامل، بهروز منتقمی قائم مقام و حمید استیلی مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس به دلیل تدارک مقدمات این دیدار افزود: حضور ستارگان فوتبال ایتالیا در ایران کار بزرگی است که می تواند به رشد و توسعه فوتبال در همه سطوح کمک کند. این بازی می تواند مقدمه ای باشد برای همکاری های بیشتر 2 کشور در زمینه فوتبال پایه و همکاری با آکادمی باشگاه آث میلان، ارزیابی ما از این رویداد بسیار مثبت است.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در مورد نحوه برگزاری این دیدار گفت: این بازی نیز طبق مقررات بازی های رایج لیگ برگزار می شود و سازمان لیگ در این مورد تمهیدات لازم را انجام خواهد داد.همچنین برنامه کنفرانس خبری پیش و قبل از بازی نیز برای این دیدار در نظر گرفته شده است.

تاج عنوان کرد: قیمت بلیت این بازی نیز مانند رقابت های لیگ برتر است و تغییری نخواهد کرد.

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد حضور بانوان در این دیدار گفت: در این رابطه باشگاه پرسپولیس درخواستی ارائه داده اما تصمیم گیری در این مورد باید در جلسه شورای تامین انجام شود.

دیدار پیشکسوتان پرسپولیس و آث میلان پنجشنبه 7 آذر در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:varzesh3.com


مطالب پیشنهادی :
تجلیل از دایی و مهدوی‌کیا در دیدار برابر میلان
مسعود شجاعی در کنار خواننده لس آنجلسی+ عکس
حمایت جالب علی کریمی از رفتگران+ عکس
عابدزاده در مراسم عزاداری+ عکس
پوریا پورسرخ در هیئت علی پروین+ عکس