هافبک تراکتورسازی
هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز تاکید کرد، بازیکنان و هواداران این تیم تمایل دارند، تونی اولیویرا در جمع سرخپوشان تبریزی بماند.
فرشاد احمدزاده، هافبک جوان تراکتورسازی در خصوص بازی این تیم برابر لخویای قطر گفت: لخویا تیم خوبی بود که از بازیکنان خوبی نیز بهره می‌برد اما ما در هر دو دیدار رفت و برگشت بهتر از این تیم بودیم و مستحق برد اما با بدشانسی و بعضی از اتفاقات به خواسته‌مان یعنی برتری نرسیدیم.

وی در ادامه افزود: متأسفانه با یک پنالتی نتیجه را به لخویا واگذار کردیم، پنالتی که داور برای اعلام آن اشتباه کرد. ما روی این اشتباه داوری و پنالتی ناحق نتیجه را به تیم قطری واگذار کردیم.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در خصوص سرنوشت سرمربی پرتغالی این تیم تاکید کرد: تمام هواداران و بازیکنان تراکتورسازی تونی را دوست دارند و می‌خواهند او بماند اما تصمیم‌گیرنده اصلی در مورد آینده این مربی در تراکتورسازی مدیریت باشگاه است.

بازیکن سابق پرسپولیس که به صورت قرضی به تراکتورسازی رفته است،‌ اظهار داشت:‌ من به دلیل انجام خدمت مقدس سربازی به  صورت قرضی به تراکتورسازی پیوستم و بعد از سپری کردن دوران سربازی خود به پرسپولیس برمی‌گردم. البته این منوط به گرفتن رضایتنامه‌ام از باشگاه تراکتورسازی خواهد بود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir


مطالب پیشنهادی :
بازیکن تراکتور درآستانه انتقال به پرسپولیس
پرسپولیس واگذار شد
فان خال جانشین مویس می شود
حریف فولاد در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مشخص شد
حنیف عمران زاده ازدواج کرد + عکس