خواهش دایی
علی دایی پس از توقف مقابل پدیده به بازیکنانش تبریک گفت.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی یک بر یک برابر پدیده مشهد گفت: فکر می‌کنم تماشاگران بازی بدی را ندیدند. بازی در نیمه اول متعادل بود، پدیده در 30 دقیقه اول خوب بازی کرد. متاسفانه گل بدی خوردیم و همان گل در جو استادیوم و سکوها تاثیرگذار بود. این امر باعث شد که فشار زیادی بر بازیکنان وارد شود.

دایی با تبریک به بازیکنانش گفت: آنها با وجود فشار زیاد در نیمه دوم بهتر بازی کردند و حق ما برد بود. متاسفانه دو بازی است که بدشانسی می‌آوریم و در دو قدمی دروازه توپهایمان به تیرک می‌خورد.

وی ادامه داد: مطمئنم با کمک هواداران و همت بازیکنان روز به روز بهتر می‌شویم و به آینده این تیم خیلی امیدوارم. از هواداران خواهش می‌کنم که صبورتر باشند، بازی 92-93 دقیقه است. اگر قرار باشد از دقیقه 35 علیه بازیکنان شعار دهیم چیزی در تیم باقی نمی‌ماند.

دایی در پاسخ به این سوال که لیدرهای تیم به هواداران خط می‌دهند،‌ گفت: این مساله به مدیریت باشگاه مربوط است، سالیان سال است که روی سکوها شاهد این مشکلات هستیم. متاسفانه بعضی از این افراد خط و ربط می‌گیرند. مدیریت باید این مساله را ساماندهی کند. لیدری که به شهری می‌آید و تمام هزینه های آن را باشگاه می‌پردازد فقط باید تیم را تشویق کند.

سرمربی پرسپولیس در مورد انتقاد پیشکسوتان این تیم از او و تیمش گفت: ای کاش بعضی از دوستان که پرسپولیس را می‌کوبند و از من انتقاد می‌کنند رزومه مربیگری‌شان مشخص بود. من امروز 5 بازیکن تیم را نداشتم که به نظر سه نفر آنها می‌توانستند فیکس بازی کنند.

دایی گفت: وقتی که خیلی از باشگاهها منابع مالی بیشتری دارند و برای ما سقف بودجه تعیین می‌کنند چه کار باید بکنیم، تیم ما مشکلات زیادی دارد اما تا حرف می‌زنیم محروم‌مان می‌کنند.

وی ادامه داد: مردم از مشکلات ما خبر ندارند، هیچ کس نمی‌داند با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنیم،‌تلویزیون می‌گوید دایی گرانترین مربی است و پیشکسوتان هم انتقاد می‌کنند اما کسی از مشکلات ما خبر ندارد. تاکنون نه من و نه بازیکنان یک ریال هم نگرفته‌ایم و از فصل قبل هم طلب داریم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
نتیجه دیدار پرسپولیس و پدیده
پوشش عجیب ستاره والیبال ایران + عکس
حرکات عجیب ویکتوریا بکام پس از انجام چالش آب یخ + تصاویر
ایرانی‌ها چالش سطل یخ را به تمسخر می گیرند + تصاویر
درخواست اسرائیل از مسی!