درخشان
سرمربی تیم پرسپولیس گفت: از عملکرد بازیکنانم مقابل راه آهن راضی هستم و هنوز اشکالات زیادی داریم و در عین حال باید تعداد پیروزی های پرسپولیس را بیشتر کنیم.
حمید درخشان پس از پیروزی دو بر صفر پرسپولیس مقابل راه‌آهن در نشست خبری اظهار کرد: بازی خوبی انجام دادیم و به ویژه در نیمه اول فوق‌العاده بودیم اما در نیمه دوم افت بدنی داشتیم و این مشکل را باید کم کم رفع کنیم.

درخشان گفت: می‌خواهم از هواداران پرسپولیس به خاطر حضورشان در ورزشگاه و تشویق تیم تشکر کنم و ما دوست داریم بازی‌های بیشتری انجام دهیم و در آن‌ها تعداد پیروزی هایمان را بیشتر کنیم. امیدوارم آن‌ها در بازی های آینده به ما همچون گذشته کمک کنند. همین طور از بازیکنانم که در این مسابقه تلاش زیادی انجام دادند تشکر می‌کنم و از آن‌ها راضی هستم. من از نتیجه به دست آمده هم راضی هستم. امیدوارم با تکرار پیروزی ها بتوانیم به صدر جدول نزدیک شویم.

وی در پاسخ به اینکه فکر نمی‌کنید پرسپولیس به بازیکنان جدیدی نیاز دارد و در این بخش ضعف دارید گفت: 100 درصد با این نظر موافقم و باید در نیم فصل 5 یا 6 بازیکن جدید به تیم اضافه کنیم. توقع هواداران پرسپولیس از ما فراتر از اینهاست. ما اشکالات زیادی داریم که باید رفع کنیم.

درخشان در پاسخ به اینکه آیا بازی دادن به سوشا مکانی به خاطر اعتراضش به نیمکت نشینی در بازی قبل بود گفت: ما یک تیم کامل هستیم و هنوز بازی های زیادی باقیمانده است بنابراین همه بازیکنان باید به ما کمک کنند. مکانی و نیلسون دو دروازبان خوب پرسپولیس هستند و برایشان فرقی نمی‌کند کدامشان در زمین بازی کنند.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به اینکه باز هم در نیمه دوم مسابقه از نظر بدنی کم آوردید و چه برنامه‌ای برای رفع آن خواهید داشت اظهار کرد: امیدوارم در تعطیلات لیگ برتر که حدود 50 روز خواهد بود بتوانیم 10 تا 15 درصد توان بدنی تیم را افزایش دهیم و یک بدنسازی کامل انجام دهیم تا در دور برگشت بازی‌ها این مشکلات حل شود.

وی همچنین در پاسخ به اینکه فکر نمی‌کنید تذکرات جدی که در کنار زمین به بازیکنان می‌دادید برایشان استرس زا بود، اظهار کرد: من سعی می‌کردم وظایفشان را یادآوری کنم. برای من بسیار مهم است که یک بازیکن وظایفش را به درستی انجام دهد بازیکن نباید در زمین برای خودش بازی کند. او صرفا باید دستورات تیم و وظایف محوله را اجرا کند ولو اینکه از نظر خودش این دستور درست نباشد. هرکسی غیر از این رفتار کند از تیم پرسپولیس بیرون خواهد ماند.

درخشان همچنین درباره به زمین فرستادن علی فاطمی و تعویض دوباره او در نیمه دوم که رفتار عجیبی از سوی سرمربی پرسپولیس به شمار می‌آمد نیز توضیح داد: امید عالیشاه خسته بود و من فاطمی را به زمین فرستادم تا آن بخش از میدان برایمان ترمیم شود اما مدتی که او در زمین حاضر بود جو بازی فاطمی را گرفت و همین باعث شده بود پشت سرش کمی خالی شود و علی عسگر هم آن قسمت را به خوبی پوشش نداد و تیم در شرایطی بود که بازیکنان خسته شده بودند. این شرایط باعث شد تا دو خطر از آن قسمت روی دروازه پرسپولیس ایجاد شود و من سریع تصمیمم را گرفتم و او را از زمین بیرون کشیدم. فاطمی بازیکن خوب و آینده داری است اما ما نمی‌توانیم ریسک کنیم تا جوانی یک بازیکن به نتیجه تیم خسارت بزند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
نتیجه دیدار پرسپولیس و راه‌آهن
آزار جنسی زن کره‌ای توسط تدارکاتچی تیم ملی ایران
ستاره منچستر در کنار همسر و دخترش + تصاویر
علی دایی سهام دار باشگاه ختافه اسپانیا + عکس
جشن تولد دختر فرهاد مجیدی + عکس