درخشان
حمید درخشان با ابراز رضایت از عملکرد تیمش مقابل سایپا می‌گوید اگر پرسپولیس در نیم فصل تقویت نشود قطعا به مشکل می‌خورد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل سایپا اظهار کرد: امروز برای پرسپولیس روز بدی بود. خیلی جالب است که حریفتان در جریان بازی دو خطر هم روی دروازه شما ایجاد نکند اما بازی را ببازید. از آن طرف ما موقعیت‌های زیادی داشتیم که از آن‌ها استفاده نکردیم.

او ادامه داد: امروز 3-4 تغییر در ترکیب تیم ایجاد کرده بودم و با توجه به غیبت نوری، نوروزی و حقیقی از چند بازیکن جوان استفاده کردم و در کل از نحوه بازی تیمم راضی‌ام. دروازه بان ما در صحنه گل جایگیری مناسبی نداشت و غافلگیر شد. به هر حال این هم بخشی از فوتبال است که اگر گل نزنی ممکن است در یک غافلگیری گل بخوری.

درخشان با اشاره به اینکه تیمش باید در فاز حمله تقویت شود، گفت: ما در بازی‌های گذشته ضعف‌های دفاعی را پوشاندیم اما طبیعتا باید در خط حمله هم تیم را ترمیم کنیم. وقتی نوروزی را نداریم و صادقیان هم کاملا آماده نیست قدرت تهاجمی تیم‌مان کمتر می‌شود. ما در خط حمله آن قدر فقر داریم که دیدید طارمی چه فرصت‌هایی را خراب کرد. اواخر بازی مجبور شدیم سیستم را عوض کنیم و بنگر را به خط حمله ببریم. در آن دقایق چند فرصت گلزنی داشتیم اما در فوتبال شما باید از کوچکترین موقعیت‌ها استفاده کنید که ما این کار را نکردیم.

خبرنگاری از سرمربی پرسپولیس درباره شعار هواداران این تیم که از ابراهیم شکوری مدافع کنونی سایپا و سابق پرسپولیس می‌خواستند به تیم میزبان راه دهند، پرسید که درخشان در پاسخ گفت: من به تماشاگران احترام می‌گذارم، ما تضمین نکرده‌ایم که تماشاگر روی سکو چه حرفی بزند و چه حرفی نزند اما به لحاظ فنی می‌گویم که تیم ما برتر از حریف بود و نیازی به این نداشتیم که مدافع حریف به ما راه دهد. اگر مجید جلالی در صحبت‌هایش گفته بود که ما بهتر از پرسپولیس بوده‌ایم من به شما حق می‌دهم که این صحبت را انجام دهید.

خبرنگار دیگری از درخشان پرسید که اتفاقا جلالی گفته بود سایپا بهتر از پرسپولیس بازی کرد که او پاسخ داد: خوشحالم که همه شما در ورزشگاه حضور داشتید و بازی را دیدید. من از شما می‌پرسم که سایپا کدام موقعیت را داشت که جلالی می‌گوید بهتر از پرسپولیس بوده است. اگر چند دقیقه در میانه میدان توپ را بیشتر از ما در اختیار داشته‌اند این دلیل بر بهتر بودن نیست. آیا سایپا به غیر از شوت 40 متری که منجر به گل شد موقعیت دیگری خلق کرد؟ آقای جلالی باید عادلانه قضاوت کند.

سرمربی پرسپولیس در ادامه این نشست با اشاره به ضعف مهاجمان تیمش در گلزنی گفت: ما امروز موقعیت‌های زیادی خلق کردیم اما به خاطر اینکه بازیکن کم‌تجربه داریم نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم. ما در خط حمله بازیکنانی داریم که هنوز شخصیت بازی کردن در پرسپولیس را پیدا نکرده‌اند. ما در این خط امروز عباس‌زاده، طارمی و یک جوان را داشتیم. بنابراین خیلی نباید بیشتر از این انتظار داشت. پرسپولیس بزرگ است و به بازیکنان بزرگ هم احتیاج دارد. اگر در نیم فصل تیم را تقویت نکنیم قطعا به مشکل برخواهیم خورد.

او در پاسخ به این سوال که بهتر نبود محسن خلیلی را که مدتی با تیم تمرین می کرد به تیم اضافه می‌کردید؟ گفت: این موضوع سلیقه‌ای است، هیچ وقت دوست ندارم که به عقب برگردم. پرسپولیس باید بازیکن جدید داشته باشد. درست است که فقر گلزنی داریم اما یک جای خالی‌مان را پر نمی‌کنیم که به عقب برگردیم.

درخشان درباره جذب مهدی جعفرپور گفت: این بازیکن قبلا در سپاهان و لیگ قهرمانان آسیا بازی کرده و از آنجایی که در پست دفاع راست بازیکن نیاز داشتیم، او را جذب کردیم.

خبرنگاری با استناد به یکی از مصاحبه‌های درخشان در تاریخ 15 شهریور به او گفت که شما قبلا مدعی شده‌اید با همین بازیکنان می‌توان پرسپولیس را قهرمان کرد. سرمربی پرسپولیس پاسخ داد: من چه زمانی گفتم که می‌شود با این تیم قهرمان شد؟ اگر شما آن مصاحبه را دارید بعدا به من نشان دهید.

او در پایان درباره انتقال ماهینی به تراکتورسازی گفت: پرسپولیس همیشه مظلوم است اما در این هیاهوها مظلومیتش گم می‌شود. چرا این بازیکنان سرباز را به تیم‌هایی مثل فجرسپاسی و نیروی زمینی که در دسته یک حضور دارند نمی‌فرستند. بازیکنان سرباز را گلچین کرده‌اند و تراکتورسازی هر بازیکنی را که دوست داشته انتخاب کرده است. این یک تبعیض بزرگ است و نمی‌دانم مسئولان چطور می‌خواهند در قبال آن پاسخگو باشند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
نتیجه دیدار پرسپولیس و سایپا
مازراتی علی دایی + عکس
رشوه دادن فوتبالیست مشهور به پلیس + عکس
ستاره والیبال در نامزدی خواهرش غافلگیر شد + تصاویر
عابدزاده در کنسرت خواننده محبوب پاپ + عکس