نتیجه پرسپولیس و پیکان
پرسپولیس با تک گل محمد نوری پیکان را شکست داد.
پرسپولیس تهران هفته سیزدهم لیگ برتر را با برد برابر پیکان پشت سر گذاشت. محمد نوری در دقیقه 75 تک گل بازی را برای سرخپوشان به ثمر رساند.

نیمه نخست

در دقیقه 20 محمد نوری درون محوطه جریمه پیکان صاحب یک فرصت شوت‌زنی شد اما ضربه او با اختلاف زیادی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 22 نیز روی ارسال وحید حیدریه، فرصت خوبی برای پیکان به وجود آمد اما ضربه سر سعید دقیقی را سوشا مکانی به زیبایی دریافت کرد.

در دقیقه 36 بازی نیز درون محوطه جریمه پیکان روی ارسالی که از سمت راست انجام شد، محسن بنگر فرصت شوت‌زنی پیدا کرد اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 42 بازی امید عالیشاه از سمت چپ حرکت خوبی را آغاز کرد و پاس به بیرون او فرصت شوت‌زنی برای پیام صادقیان ایجاد کرد اما ضربه صادقیان از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 43 نیز پیام صادقیان توپ را از سمت راست روی دروازه پیکان ارسال کرد اما محمد نوری قصد داشت توپ را با دست وارد دروازه پیکان کند که داور این صحنه را دید و نوری را با کارت زرد جریمه کرد.

در حالی که روی تابلوی ورزشگاه دقیقه 44 و 30 ثانیه را نشان می‌داد داور مسابقه بدون در نظر گرفتن حتی یک دقیقه وقت اضافه سوت پایان بازی را به صدا درآورد!

نیمه دوم

در دقیقه 50 پرسپولیس از سمت چپ محوطه جریمه صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که ضربه هادی نوروزی با دخالت مدافعان پیکان با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

پس از آن پیام صادقیان کرنر را روی دروازه پیکان ارسال کرد اما مدافعان پیکان توپ را برگردانند. در این لحظه بازیکنان و هواداران پرسپولیس شدیدا اعتقاد به خطای هند داشتند اما داور مسابقه چنین اعتقادی نداشت.

در دقیقه 62 یک ضربه ایستگاهی سمت راست محوطه جریمه پیکان برای پرسپولیس به دست آمد و پیام صادقیان با قوس زیبایی روی دروازه پیکان ارسال کرد اما ضربه سر محسن بنگر به دیواره کناره دروازه برخورد کرد.

در دقیقه 75 روی حرکتی که پرسپولیسی‌ها از سمت چپ انجام دادند امید عالیشاه توپ را روی دروازه پیکان ارسال کرد و محمد نوری با یک ضربه سر زیبا دروازه مهدی رحمتی را باز کرد.

در دقیقه 90 امید عالیشاه از سمت چپ محوطه جریمه صاحب یک فرصت شوت‌زنی شد که ضربه او با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 92 مهدی طارمی از پشت محوطه جریمه ضربه زیبایی را به سمت دروازه فرستاد که توپش با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

پیکان امروز با ترکیب سید مهدی رحمتی، آرمان قاسمی، حمیدرضا دیوسالار، وحید حیدریه، سیاوش یزدانی، امیرحسین امیری، محمدصادق بارانی، سید علی حسینی، میلاد نوری، امیرحسین فشنگچی و سعید دقیقی به میدان رفت.

پرسپولیس نیز با ترکیب سوشا مکانی، میثم حسینی، محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی، محمدرضا خانزاده، مایکل اومانیا، رضا حقیقی، محمد نوری، پیام صادقیان، امید عالیشاه و هادی نوروزی بازی را آغاز کرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
داور پیکان و پرسپولیس مشخص شد
متفاوت ترین عکس از علی دایی و دخترش
کریس رونالدو و ایرینا شایک در مراسم 2014 لالیگا + تصاویر
کتک کاری مارادونا و نامزدش
عزاداری علی پروین در هیات + تصاویر