درخشان
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید پیروزی حاصل تلاش تمامی بازیکنان تیمش بوده است.
حمید درخشان در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: هر دو تیم بازی خوبی ارائه دادند و با احترام زیادی که برای استقلال قائل هستم اما باید بگویم ما امروز بازی خوبی مقابل استقلال انجام دادیم.

او افزود: ما در گل اول کمی بی‌احتیاطی کردیم و بدون داشتن تمرکز لازم آن گل را دریافت کردیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه در نیمه اول نگران وضعیت رضا حقیقی بودم، خاطرنشان کرد:‌این نگرانی سبب دریافت گل در نیمه نخست شد و در نیمه دوم اما بازیکنان به دستورات تاکتیکی عمل کردند و بازی بهتری را از خود به نمایش گذاشتند.

درخشان اضافه کرد: ما تلاش زیادی کردیم تا بتوانیم یک بازی منطقی را انجام دهیم. متاسفانه با یک اشتباه در آستانه از دست دادن بازی بودیم. عالیشاه با یک بی‌تجربگی سبب 10 نفره شدن تیم ما شد و همین امر موجب شد تا تیم حریف فشار زیادی را به روی ما بیاورد.

او با بیان اینکه بازیکنان پرسپولیس با تمام وجود در این دیدار پا به میدان گذاشتند گفت: بازیکنانم منطقی و منظم بازی کردند و توانستند این پیروزی ارزشمند را به دست بیاورند. من این پیروزی را به همه هواداران تقدیم می‌کنم و دست تمام بازیکنانم که مردانه بازی کردند را می‌بوسم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: ما در هفته‌های قبل تمرینات خوبی را انجام می‌دادیم ولی متاسفانه با بدشانسی روبه‌رو می‌شدیم. وقتی از تیم بزرگی مثل استقلال عقب می‌افتیم، باید تدبیر خاصی را به کار ببندیم تا بتوانیم دوباره به بازی بازگردیم.

درخشان با بیان اینکه ما می‌توانستیم در این دیدار گل‌های بیشتری را به ثمر برسانیم گفت: من از این برد راضی هستم و کسب این سه امتیاز از سوی بازیکنانم جای تقدیر دارد.

او در پاسخ به سوالی در مورد اینکه چرا لیست نهایی بازیکنان درست پیش از آغاز بازی تغییر کرد، گفت: من نمی‌دانم چه کسی و از کجا این مطالب را مطرح کرده است. ما در جلسه فنی اعلام کرده بودیم که چه بازیکنانی وارد میدان می‌شوند. مگر می‌شود از یک هفته پیش که ما بازیکنان مد نظرمان را برای دربی آماده می‌کنیم ناگهان تصمیم‌مان را تغییر دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سوالی در مورد اینکه گفته می‌شود در هفته‌های اخیر اولتیماتوم به شما داده شده نیز خاطرنشان کرد:‌ هیچ اولتیماتومی به من داده نشده بود. من و تیمم در هفته‌های گذشته با آرامش کار کردیم و خوشبختانه توانستیم در مقابل استقلال به یک پیروزی ارزشمند دست یابیم.

درخشان تصریح کرد: آرامشی که در تمرین‌ها داشتیم کمک زیادی به کسب نتیجه در مقابل استقلال کرد. ما تمرین‌های زیادی کردیم و برای نیم فصل برنامه‌ ویژه‌ای را در نظر داریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آیا به قهرمانی در این فصل فکر می‌کنید یا خیر گفت: نه. ما باید با برنامه‌ریزی کار خود را دنبال کنیم و هنوز تا پایان فصل مدت زمان زیادی باقی مانده است.

وی خاطرنشان کرد: من به هیچ عنوان دنبال رکوردزنی در پرسپولیس نیستم. هیچ چیز در فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و ما هفته به هفته کار می‌کنیم تا بهتر شویم. من هر روز چند ساعت زودتر به تمرین می‌آیم و دیرتر هم زمین تمرین را ترک می‌کنم. آن چیزی که برای ما حائز اهمیت است کسب موفقیت و پیروزی است.

درخشان در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آیا نبود پیام صادقیان در دیدار مقابل استقلال تاثیرگذار بود یا خیر گفت: این سوال به نظرم درست نیست. ما بر روی بحث روانی تمرکز ویژه‌ای داریم و تیم هیچ گاه بر روی یک مهره نمی‌چرخد. پیام صادقیان یکی از بازیکنان خوب ماست اما همه مجموعه برای تیم زحمت می‌کشند و ما مهره‌ای نداریم که تمام تیم بخواهد بر روی آن متمرکز شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما در این بازی مانند تمرین‌ها بر روی استفاده از فضاهای کوتاه و کار در جناحین در میدان حاضر شدیم. همان طور که دیدید ما گل اول را بر روی یک کار تمرینی که قبلا کار کرده بودیم به ثمر رساندیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
نتیجه دیدار استقلال و پرسپولیس
ناهار مشترک فابرگاس به همراه نامزدش و همسر مسی + تصاویر
شام خانوادگی عابدزاده + عکس
تیپ جدید ستاره والیبال ایران + عکس
مجتبی محرمی هم وارد دنیای بازیگری شد + عکس