آيا استقلال با تركيب رحمتی و شعبانی به كار ادامه خواهد داد؟ پاسخ به اين سوال را فقط پرويز مظلومی می‌داند...
 
گل: استقلال تهران تیم پرمهره‌ای است. آنها فصل گذشته در همه پست‌ها بازیكنان شاخصی را در اختیار داشتند و در پست دروازه‌بانی هم دو دروازه‌بان معروف ایران رقابت پرتنشی را به همراه یكدیگر به پایان رساندند، رقابتی كه در نهایت مسئولان این تیم را به این نتیجه رساند كه امسال فقط یك دروازه‌بان شاخص داشته باشند.
در روزهای گذشته بعد از آنكه اعلام شد مهدی رحمتی با استقلال به توافق نرسیده است این دروازه‌بان مجدداً‌ به جمع خریدهای احتمال استقلال بازگشت و علی فتح‌الله‌زاده امروز اعلام كرد كه باشگاه مطبوعش با رحمتی به توافق نهایی رسیده است.  
 با انتشار این خبر در باشگاه استقلال ناگهان دو اتفاق مهم افتاد؛ اول حضور وحید طالب‌لو در باشگاه سایپا و دوم قرارداد محمد محمدی با تیم داماش. در این اوضاع و احوال و با توجه به انتشار این خبر كه رحمتی از استقلال چك هم دریافت كرده است حالا استقلال تنها به یك گلر دوم نیاز دارد.
آبی‌ها امروز در سایت خود با مازیار شعبانی دروازه‌بان تیم امید استقلال مصاحبه كرده و وی اعلام كرده است با توجه به اینكه در رده سنی امید بازی می‌كند می‌تواند همچنان در كنار استقلال باشد، اما او بعد از اتمام تحصیل به هر حال باید به یك تیم نظامی برود.
 آیا استقلال با تركیب رحمتی و شعبانی به كار ادامه خواهد داد. پاسخ به این سوال را فقط پرویز مظلومی می‌داند اما نكته مهم این است كه به هر حال احتمال مصدومیت سیدمهدی رحمتی وجود دارد بازیكنی كه فصل گذشته در بیش از 80 حضور پیدا كرد اما ظاهرا استراحت كافی‌ای در این مدت داشته است و با نهایت توان به حراست از دروازه استقلال خواهد پرداخت.
 در این بین نكته‌ای باید مورد توجه قرار بگیرد و آن جدایی طالب‌لو به عنوان یك بازیكن اصیل استقلالی است كه به هر حال دیروز یا زود به جمع آبی‌ها بازخواهد گشت گرچه مشخص نیست چه زمانی این اتفاق رخ خواهد داد.
طالب‌لو كه با جدایی مرفاوی امیدوار به پوشیدن پیراهن شماره یك استقلال بود حالا آینده‌اش را در جای دیگری جستجو خواهد كرد جایی كه شاید اعتماد سرمربی به او وحید را به همان فرمی كه از وی انتظار داریم بازگرداند. به هر حال نباید از یاد برد كه روزی طالب‌لو دروازه‌بانی بسیار باارزش‌تر از رحمتی به نظر می‌رسید.
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع: goal.com
 
مطالب داغ ورزشی:
دستیار سابق آلبرتو پرییرا در راه استقلال
گزارش تصویری/ امیرکبیر در اولین فستیوال ورزش‌های همگانی!
استقلال با رحمتی به توافق رسید، با انصاری‌فر به بن‌بست
اولین جلسه تمرینی تراکتورسازی (عکس)
مربیان بزرگ زیرسایه ستاره‌های تبلیغاتی