سرپرست باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا این بازیکن به دیدار برابر مس کرمان می رسد گفت: مطمئن باشید کارت بازی خسرو حیدری برای دیدار تیمهای مس کرمان و استقلال صادر می شود.
 
 
مهر: سرپرست باشگاه استقلال از توافق مالی با باشگاه سپاهان برای پایان دادن به اختلافات چند هفته اخیر این دو باشگاه در مورد صدور رضایت نامه یک بازیکن خبر داد و گفت: رضایت نامه خسرو حیدری برای بازی با مس کرمان صادر می‌شود.

علی فتح الله زاده در خصوص آخرین وضعیت صدور رضایت نامه و کارت بازی خسرو حیدری به خبرنگار مهر گفت: پس از مذاکراتی که با مسئولان باشگاه سپاهان داشتیم بالاخره از نظر مالی در خصوص صدور رضایت نامه خسرو حیدری به توافق رسیدیم و در حال حاضر در حال گذراندن مراحل اداری آن هستیم.

سرپرست باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا این بازیکن به دیدار برابر مس کرمان می رسد گفت: مطمئن باشید کارت بازی خسرو حیدری برای دیدار تیمهای مس کرمان و استقلال صادر می شود. اختلاف باشگاه‌های استقلال و سپاهان برای این انتقال فقط مالی بود که توافق در این مورد صورت گرفت.

مدیر عامل باشگاه استقلال از اظهار نظر درباره مبلغ مالی توافق شده با سپاهان خودداری کرد و خاطرنشان کرد: قرار شد در خصوص مبلغ مالی دقیق این توافق صحبت نشود ولی بدانید که این مبلغ نه 250 میلیون تومان پیشنهادی سپاهان بوده و نه 200 میلیون تومان پیشنهادی استقلال.

تیم فوتبال استقلال در هفته سوم یازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر ساعت 22:30 روز جمعه در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به مصاف مس خواهد رفت.
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:mehrnews.com
 
مطالب داغ ورزشی:
معلوم است کاپیتان کیا تشویق می شود/ عکس
فرار لوکا از توپی که به سمتش شوت شد / عکس
خبری بد برای استیلی و پرسپولیس/اولادی یک ماه خانه نشین شد!
حسین کاظمی: دوبار مذاکره کردم بروم پرسپولیس/ استقلال ارث پدری نیست
علی دایی در گفت و گو با دوربین شوک: مربیانی داریم که از بازیکن پول می گیرند+عکس