نه تنها من بلكه هيچ كدام از بازيكنان نبايد از عملكرد خود راضي باشند بلكه بايد به فكر حل مشكلات تيم باشيم.
 
گل: علی کریمی کاپیتان پرسپولیس در کنفرانس مطبوعاتی قبل از باری شهرداری حاضر شد و به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.
 کریمی که کم حرف و کم مصاحبه است در پاسخ به اولین سئوال خبرنگاران درباره تشویق علی دایی در دو بازی گذشته پرسپولیس گفت: دایی شخصیت بسیار بالایی دارد و شخصیت او این اجازه را نمی دهد كه بخواهد با تحریك هوادران خود را مطرح كند.
وی از هواداران پرسپولیس درخواست كرد كه درباره نتایج این تیم صبر بیشتری داشته باشند و تاكید كرد: البته در بازی مقابل ملوان هم در بیشتر دقایق ما را تشویق كردند ولی به آنها حق می دهم كه از بازی تیم پرسپولیس ناراضی باشند.
هافبك ملی پوش پرسپولیس در پاسخ به این سوال كه آیا برای انتقال تعصبی كه در بازی اش وجود دارد به سایر بازیكنان نیز تلاش می كند؟‌ خاطرنشان كرد: من تلاش می كنم كه روش بازی ام را به سایر بازیكنان منتقل كنم اما شاید برخی دوست نداشته باشند از روش من استفاده كنند كه من نمی توانم آنها را مجبور به انجام كاری كنم.
كریمی در پاسخ به این سوال كه آیا از عملكرد خود در رقابت های این فصل راضی است؟ گفت: نه تنها من بلكه هیچ كدام از بازیكنان نباید از عملكرد خود راضی باشند بلكه باید به فكر حل مشكلات تیم باشیم.
وی در خصوص مصاحبه هایی كه در روزهای اخیر از قول او در برخی روزنامه ها مبنی بر نارضایتی اش از بازی در پست هافبك دفاعی گفت: من با هیچ روزنامه ای مصاحبه نكرده ام و نمی دانم این مطالب از چه منبعی نقل شده است، من تنها مسئولیت مطالب سایت شخصی ام را قبول می كنم و تمام این مصاحبه ها را تكذیب می كنم.
وی درباره حاشیه هایی كه در روزهای اخیر درباره كاپیتانی پرسپولیس به وجود آمده است گفت: كاپیتانی چندان ارزشمند نیست بلكه چیزی كه اهمیت دارد موفقیت تیم است و نباید برای این موضوع حاشیه سازی شود.
كریمی تصریح كرد: سرمربی تیم باید مشخص كند كه چه كسی بازوبند را به دست خود ببندد و من همین جا اعلام می كنم اگر حمید استیلی بخواهد این بازوبند را به فرد دیگری بدهد به هیچ عنوان ناراحت نمی شوم.
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:goal.com
 
مطالب داغ ورزشی:
ارغوان رضایی در کنار رافائل نادال + عکس
جنجالی جدید در فوتبال ایران به نام "خنده‌بازار"
هواداران استقلال غافلگیرم كردند!
گزارش تصویری از شادمانی بوشهری ها پس از پیروزی
پیغام بازیكن شاهین به حمید استیلی+تصویر