سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: در جمع بزرگان پرسپولیس چهره‌هایی را دیدم كه همه به یادماندنی بودند و برای پیراهن این تیم زحمت كشیده و عرق ریخته‌اند.
فارس: علی دایی درباره حضورش در جلسه كمیته پیشكسوتان پرسپولیس اظهار داشت: بنا بر دعوتی كه شده بودم و بر حسب وظیفه‌ام در این جلسه حضور پیدا كردم تا فقط به پیشكسوتان پرسپولیس احترام بگذارم.

وی افزود: در جمع بزرگان پرسپولیس رفاقت و چهره‌هایی را دیدم كه همه به یادماندنی بودند و برای پیراهن این تیم زحمت كشیده و عرق ریخته‌اند. خیلی خوشحالم كه در بین آنها بودم، البته من خود را پیشكسوت پرسپولیس نمی‌دانم چون كوچولو هستم.

دایی درباره تشویق‌های هواداران در بازی‌های پرسپولیس نیز گفت: اصلاً و ابداً دوست ندارم این اتفاق بیافتد، چون خودتان دیده‌اید بعد از این ماجراها من رسماً می‌گویم كه هوادارانی كه همیشه به من لطف دارند، لطف كنند دیگر مرا تشویق نكنند، اما آقایان باز هم ناراحت می‌شوند و دلیلش را نمی‌دانم. به همین دلیل دوست دارم دیگر در این باره صحبت نكنم تا انشاءالله این تیم موفق باشد.

وی در خصوص انتقادهایش از رسانه‌ ملی نیز گفت: من حرف‌هایم را زده‌ام و نیاز نمی‌بینم دوباره تكرار كنم. خدا را شكر می‌كنم مردم قهرمان خود را دوست دارند و خیلی‌ها در این باره متوجه شدند كه حرف‌های من برای چه بوده است. چون واقعاً برخی از مسائل كه پیش می‌آید درست نیست. من دیگر دوست ندارم راجع ‌به این موضوع حرف بزنم.

سرمربی راه‌آهن در پاسخ به سؤالی كه آیا از عملكرد تیم خود در سه بازی گذشته راضی هستید یا خیر، گفت:ما بنابر دلایلی دیرتر از همه تیم ها كار خود را شروع كردیم و قطعاً تیم من نیاز به هماهنگی دارد. من یكسری جوان و با تجربه‌ را كنار هم قرار داده‌ام و خوشبختانه در 2 بازی اول خوب نتیجه گرفتیم، اما متأسفانه در دیدار مقابل صبا از فرصت‌های خودمان استفاده نكردیم كه انشاءالله در بازی‌های آینده جبران خواهیم كرد. البته به نظر من كار سختی در پیش داریم.

وی افزود:قطعاً همه تیم‌ها می‌آیند تا با نتایج خوب جای خوبی را برای خود در جدول دست‌وپا كنند. به همین دلیل بازی‌ها حساس و به همدیگر نزدیك‌ است. ما هم سعی خواهیم كرد نتیجه‌ای در شأن راه‌آهن بگیریم تا دل هواداران‌مان را شاد كنیم.

دایی در پایان در جواب سؤالی كه مشكل پرسپولیس را كجا می‌دانید نیز گفت: من سرمربی راه‌آهن هستم و درباره این موضوع حرفی نمی‌زنم، فقط امیدوارم دل هواداران پرسپولیس شاد شود.
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:farsnews.com
 
مطالب داغ ورزشی:
سپاه می خواست از من برای گلادیاتورسازی استفاده کند+عکس
محمود فکری: امرایی چاقو نکشید ولی ضربه‌هایش محکم بود!
عکس/فوتباليست های روزه دار جهان
در مراسم تشییع جنازه کاپیتان سابق در کرج/برادر بابک معصومی: خیال برخی از فوتبالی ها راحت، بابک رفت
داروغه فوتبال فارسی !