نتیجه آزمایش یكی از فرنگی‌كاران جوان ایران در مسابقات قهرمانی جوانان جهان مثبت اعلام شد.
فارس:رقابت‌های كشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان چهارم و پنجم مردادماه در بخارست رومانی برگزار شد كه تیم كشورمان با كسب دو نشان نقره و یك برنز عنوان چهارم جهان را به خود اختصاص داد؛ اما در جریان این مسابقات پس از پایان دیدار فینال یكی از اوزان از فرنگی‌كار كشورمان آزمایش دوپینگ به عمل آمد كه پس از گذشت حدود 20 روز نتیجه این آزمایش مثبت اعلام شده است.

این فرنگی‌كار جوان كه عملكرد درخشانی در این مسابقات داشت و فراتر از حد انتظار ظاهر شد در گفت‌وگو با فارس با تأیید این موضوع اظهار داشت: از طریق سرپرست تیم از این موضوع مطلع شدم و زمانی كه فهمیدم این اتفاق افتاده است از شدت ناراحتی از حال رفتم و به بیمارستان منتقل شدم.

وی ادامه داد: از این موضوع شوكه شدم و در حال حاضر هم شرایط مناسبی ندارم البته هنوز هیچ چیز قطعی نشده است و قرار است فردا برای پیگیری موضوع به فدراسیون مراجعه كنم.

وی تصریح كرد: به علت مصدومیتی كه قبل از حضور در این مسابقات داشته‌ام با تجویز پزشك دارو مصرف می‌كردم و احتمال دارد به خاطر عوارض این داروها باشد. در فینال از من آزمایش گرفته شد و اگر می‌دانستم، می‌باختم و به فینال نمی‌رسیدم.
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:farsnews.com
 
مطالب داغ ورزشی:
نامه یک پرسپولیسی به فتح الله زاده !
چه کسی سر قبر داداشی زار ميزند؟
حمله تند دروازبان پرسپولیس به خیابانی
تصاویر کمتر دیده شده از مرحوم بابک معصومی
اولين عکس از خداداد عزیزی در فیلم عطاران+عكس