ناصر حجازی هم اعتراض می‌کرد. این آقا حتی ناصر خان را هم قبول نداشت. بنده خدا مریض بود و نمی‌توانست اعتراض کند وگرنه مگر پرویز مظلومی یادش رفته که....
 
گل: بعد از مصاحبه پرویز مظلومی با سایت گل و اعتراض به نحوه مصاحبه‌های  اخيرحسن روشن سرپرست کمیته فنی استقلال دیروز واکنش روشن را در مقابل مصاحبه سرمربی آبی‌ها شاهد بودیم. دیروز روشن در گفتگو با سایت گل به سوالاتي جواب داد که مطمئنا جواب مقامات باشگاه را به دنبال خواهد داشت.

+ قبل از هر چیز پرسپوليس ميبرد يا استقلال ؟

استقلال 2 بر یک پیروز می‌شود. البته اگر هم ببازد می‌گویند مقصر روشن است

+ این روزها بدجور مصاحبه انتقادی می‌کنید؟

حرف حق می‌زنم. باز هم می‌زنم و تا آخر عمرم زیر بار حرف زور نمی‌روم.

+ کسی حرف زور زده؟

می‌خواهم بدانم اگر مقابل تراکتور برنده هم می‌شدند باز می‌گفتند به خاطر آمدن روشن بوده؟

+ مظلومی گفته باید مثل مرحوم ناصر حجازی  مشکلات را رسانه‌ای نمی‌کردید؟

ناصر حجازی هم اعتراض می‌کرد. این آقا حتی ناصر خان را هم قبول نداشت. بنده خدا مریض بود و نمی‌توانست اعتراض کند وگرنه مگر پرویز مظلومی یادش رفته بعد از باخت فصل قبل مقابل ملوان وقتی حجازی سر تمرین رفت و با بازیکنان حرف زد چه شلوغ کاری به راه انداخت و گفت این چه کاره است که به خودش اجازه داد با بازیکنان حرف بزند! یخود آقایانی که امروز دست رفاقت با من را عقب کشیدند شاهد این ماجرا هستند.

+ منظورتان فتح ا... زاده است؟

من با حاجی آشتی کردم اما او عقب کشیده. اشکالی ندارد. باور کنید آدرس حاجیلو را بدهید خودم حکم کمیته فنی را می‌برم جلوی درب خانه‌اش.

+ چرا به باشگاه نمی‌روید؟

تا زمانیکه جویباری در باشگاه استقلال است پایم را آنجا نمی‌گذارم. من با فتح ا.. زاده آشتی کردم نه با امثال این آقا. فعلا نمی‌خواهم حرفی بزنم اما از این ناراحتم که فتح ا... زاده همه چیز را بیشتر از هر کسی می‌داند اما سکوت می‌کند و خودش را عقب کشیده.

+ ولی قبول کنید خیلی مصاحبه می‌کنید؟

من عادت به سکوت ندارم. واقعیات را باید مردم بدانند. اصلا من نمی‌دانم چه کسی اسم مظلومی را گذاشته سرمربی! اصلا می‌دانید چه کسی او را سرمربی استقلال کرده؟

+ حتما آقای فتح ا... زاده!

فعلا چیزی نمی‌گویم. آخر فصل حرف می‌زنم. امیدوارم این استقلال که خیلی خوب بسته شده و پر مهره است در بازی دربی پیروز شود و آخر فصل قهرمانی را از آن خود کند. بقیه بماند برای بعد.

 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:goal.com 
 
مطالب داغ ورزشی:
دایی: مردم از این همه دروغ خسته شدند  
مهره ای كه آرامش استقلال را بر هم می زند
شنا در سد كرج با دست و پای بسته!
حكمی كه توسط وزير ورزش اشتباهی صادر شد+عکس
تغيير ساعت بازی ايران – بنگلادش