در این لحظات ما حق داریم که از حمید استیلی سوال کنیم، دم مسیحایی شگفت انگیزش که عامل قهرمانی پرسپولیس در دوره قطبی بود کجاست؟

گل: در اوج اختلافات افشین قطبی و حمید استیلی در پرسپولیس، نزدیکان دستیار سرمربی پرسپولیس یک جمله را تکرار می کردند. اینکه استیلی تیم پرسپولیس را خودش بسته، خودش تمرین داده و آماده مسابقات کرده است و حالا بهره آن آماده سازی فوق العاده به قطبی رسیده است. مربی ای که یک شبه از کره به ایران آمده و با با استفاده از احساسات رقیق ایرانی، سوار موج شده است.

امروز چهار سال از آن روزها می گذرد و حمید استیلی به اندازه همین مدت با تجربه تر شده و در شرایطی این بار به عنوان سرمربی به پرسپولیس بازگشته که تیمش شرایط فنی متوسط رو به بالایی از نظر بازیکنان داشته است. اما به نظر نمی رسد بعد از دو ماه و نیم تمرین با پرسپولیس تغییر خاصی در کیفیت فنی قرمزها اتفاق افتاده باشد. آنها به همان اندازه تیم پارسال بد بازی می کنند و حالا یکی از ضعیف ترین دربی های تاریخ را پشت سر گذاشته اند تا جایی که ممکن است نظرسنجی امشب برنامه نود محتوایی درباره تحقیر پرسپولیس داشته باشد.

در این لحظات ما حق داریم که از حمید استیلی سوال کنیم، دم مسیحایی شگفت انگیزش که عامل قهرمانی پرسپولیس در دوره قطبی بود کجاست؟ همان بدنسازی ها، زحمات، تیم جمع کردن ها، یارگرفتن ها و... چیزهایی که قطبی از استیلی کش رفت و با آنها قهرمان لیگ شد.

بدون تردید اگر دوباره درباره آن فصل فراموش نشدنی از حمید استیلی بپرسید در ذهنش پاسخ تازه ای خواهد داشت، حتی اگر مثل همیشه چیز دیگری بگوید و باز هم توفیق را به خود نسبت دهد. در فوتبال ایران همواره تاریخ از دیگران اعاده حیثیت می کند. دیگرانی که دیگر به فوتبال ما بازنخواهند گشت.

 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:goal.com
 
مطالب داغ ورزشی:
مدال طلای پارلمان کاتالان بر گردن گواردیولا / عکس
دابی‌‌: دوست ندارم سمبل اعتراض باشم/مردم فریاد می‌زنند دایی،چون از دروغ خسته شده‌اند
علی پروين به ديدار خوردبين رفت
پروين: از فوتبال پرسپوليس كيف كردم؛ دربی را می‌بريم
عکس/گوسفند پشمالو پیشگوی فوتبال شد