سردار رویانیان فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی و از سال ۱۳۸۶ با حکم محمود احمدی نژاد رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت است .
 
 
تابناک:در نشست امشب هیئت مدیره باشگاه فرهنگی - ورزشی پرسپولیس که با حضور دکتر عباسی وزیر ورزش و جوانان و اعضای هیئت مدیره؛ لطف الله فروزنده دهکردی، محمد رویانیان،‌علی پروین، محمد پنجعلی و محمد حسین نژاد فلاح برگزار شد، اعضا، محمد رویانیان را به عنوان مدیر عامل جدید باشگاه انتخاب کردند.

بیوگرافی  ، مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس

سردار رویانیان فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی و از سال ۱۳۸۶ با حکم محمود احمدی نژاد رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت است .

او امشب در جلسه هیات مدیره این باشگاه با حضور اعضای جدید که در محل وزارت ورزش برگزار شد به این عنوان منصوب شد .

سردار رویانیان فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی و از سال ۱۳۸۶ با حکم محمود احمدی نژاد رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت است. وی پیش از این از سال ۱۳۶۱ وارد کمیته شهرستان نور شد و بتدریج به فرماندهی کمیته و از آن پس با ادغام کمیته و شهربانی به عنوان فرمانده نیروی انتظامی نور و سپس به عنوان فرمانده نیروی انتظامی مازندران منصوب شد.

 وی به عنوان اولین فرمانده پلیس تازه تاسیس ۱۱۰ منصوب شده و تا ۱۳۸۰ رییس مرکز فوریتهای پلیسی بوده‌است. پس از آن رویانیان در جایگاه فرماندهی پلیس راه قرار گرفت و تا سال ۱۳۸۴ در این سمت بود تا در سال ۱۳۸۴ با جایگزینی اسماعیل احمدی مقدم به جای قالیباف وی نیز جایگزین انصاری رئیس راهنمائی و رانندگی کشور شد.رویانیان دارای یک فرزند پسر و دو فرزند دختر است که همه آنها ازدواج کرده‌اند.

گفتنی ست محمد رویانیان یکی از کاندیدهای وزارت ورزش و جوانان بود .
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:tabnak.ir
 
 
مطالب داغ ورزشی:
کاشانی سکوتش را شکست!
بی اطلاعی وزیر ورزش از حذف تیم فوتبال زنان
انتقاد فنی درست کریمی:چرا در اوج حمله ها گل می خوریم؟
درگيری سرمربی و بازيكن در تمرين
مجتبی جباری: قهر می کنم تا به پولم برسم/ با قلعه نویی مشکل دارم اما اینجا جای گفتنش نیست