مديرعامل باشگاه استقلال شايعه جلب خود را تکذيب کرد و گفت: از صبح اول وقت تا 12 شب در باشگاه هستم اما کسی هنوز مرا جلب نکرده است، در ضمن من خودم حکم جلب می‌گيريم حالا چه کسی می‌خواهند مرا جلب کند؟!

مهر: علی فتح‌الله‎زاده در گفتگو با مهر ضمن بیان این مطلب افزود: خبری که عنوان شده من جلب شده‌ام به هیچ عنوان درست نیست و واقعا متاسفم که چرا چنین خبری منتشر شده است. من خودم حکم جلب می‌گیریم حالا چه کسی می‏خواهد مرا جلب کند! من از صبح اول وقت تا 12 شب در باشگاه هستم اما هنوز کسی مرا جلب نکرده است. اگر قرار بر جلب من بود پس چرا امروز در باشگاه حضور دارم؟!
وی در ادامه افزود: آقای روشن عنوان کرده من و فتح‌الله‎زده از هم شکایت کرده‌ایم و اگر رضایت ندهیم جلب می‌شویم. آیا نام این کار جلب شدن است؟! من دیروز در تهران بودم و اگر قرار بر این بود که جلبم کنند مطمئن باشید این اتفاق می‎افتاد.
"فتح الله زاده در حالی خبر جلب شدن خود را تکذیب می کند که صبح امروز حسن روشن اعلام کرده بود به علت شکایت او و مدیرعامل باشگاه استقلال از هم دادگاه برای آنها حکم جلب صادر کرده است."
مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص دیدار این تیم مقابل ملوان بندرانزلی خاطرنشان کرد: بازی به علت بارش باران و لغزنده بودن زمین کیفیت لازم را نداشت. در زمینی که باتلاق است و در شرایطی که سیل از آسمان می‌بارید که نمی‌شود فوتبال بازی کرد و حالا در مورد کیفیت فنی بازی حرف زد. به هر حال فوتبال است و ما در شرایطی دشوار مقابل ملوان غافلگیر شدیم و باختیم.
وی 10 نفره شدن تیم فوتبال استقلال را از عوامل شکست این تیم برشمرد و گفت: بدون شک در بازی بعدی بازیکنان با غیرت استقلال شکست مقابل ملوان را به بهترین شکل جبران می‌کنند و مجددا صدر جدول را از آن خود خواهند کرد. تاکید می‎کنم اگر بازی شرایط عادی داشت شاید این اتفاق رقم نمی‌خورد با این حال به تیم خوب و جوان ملوان تبریک می‌گویم و برای پورغلامی و شاگردانش آرزوی موفقیت دارم.
فتح‌الله‎زاده از اظهارنظر در خصوص اعلام پنالتی به سود تیم ملوان و اخراج بازیکن استقلال خودداری کرد و گفت: من نمی‌توانم در این مورد نظر کارشناسی بدهم اما فکر می‌کنم اخراج بازیکن ما درست نبود چرا که در کنار منتظری یک بازیکن دیگر حضور داشت و اگر مهاجم ملوان از سد مدافع استقلال می‌گذشت آن بازیکن حضور داشت و می‎توانست مانع گلزنی او شود.
مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد: به اعتقاد من داور هم در اعلام پنالتی و هم اخراج مدافع استقلال سختگیرانه عمل کرد. پیش از آنکه گل چهارم ملوان به ثمر برسد نیز یکی از بازیکنان این تیم خطای بدی روی روحانی انجام داد و مانع از حرکت او شد. من اینها را نمی‌گویم که شکست استقلال را توجیه کنم اتفاقی رخ نداده ما هنوز صدرنشین لیگ برتر هستیم و با یک گل اختلاف در رتبه دوم ایستاده‌ایم. مطمئن باشید هفته بعد دوباره صدر جدول را می‌گیریم.
فتح‌الله‌زاده در خصوص اتفاقاتی که در انزلی افتاده و شایعه اعتراض جاسم کرار به تعویضش گفت: من در این خصوص اطلاعی ندارم منتظر گزارش آقای پورحیدری هستم تا در جریان اتفاقات پایان بازی قرار گیرم.
وی در ادامه افزود: به علت بیماری سرماخوردگی همراه تیم به انزلی نرفتم. حالم خیلی بد بود و روز شنبه زیر سرم بودم.
وی در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار که پرسید شکست استقلال حال شما را بدتر نکرد گفت: نه! مگر اتفاقی افتاده؟! در فوتبال از این شکست‌ها بدتر هم دیده‌ام. من به هیچ عنوان نگران نیستم و اطمینان دارم تیم مجددا روال عادی خود را پیدا خواهد کرد.
مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص مشکلات مالی این باشگاه گفت: مشکلات مالی وجود دارد اما با این حال بازیکنان نهایت تلاش خود را کرده‌اند و شکست مقابل ملوان ربطی به مشکلات مالی تیم ندارد.
وی در این خصوص تصریح کرد: مشکلات مالی فقط برای استقلال نیست. کدام تیم است که امروز مشکل مالی نداشته باشد. ما در هیئت مدیره به دنبال حل قطعی مشکلات هستیم و در آینده نزدیک با کمک اعضای هیئت مدیره باشگاه شرایط بهتر از امروز خواهد شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:mehrnews.com

مطالب داغ ورزشی:
توضيح برادر مرحوم داداشی درباره نبخشيدن قاتل
استقلال 66 ساله شد!
جشن تولد علی پروین/ عکس
بازیکن متهم به دوپینگ، از همه بیشتر پریده / عکس
ما شرمنده توهین این بازیگران به شهدا هستیم+ عکس