نماينده مردم پلدختر در مجلس در واکنش به پيروزی پرگل 7 بر صفر ايران مقابل فلسطين گفت: ملی پوشان ما غيرت‌شان را درآوردگاههای بزرگ و رسمی نشان دهند.

90: علی کاییدی افزود: آیا در شرایط کنونی که ورزش در بسط و گسترش مناسبات فرهنگی و سیاسی یک آیتم ویژه است گلباران کشوری مظلوم و اشغال شده برای تیم ملی فوتبال ایران یک هنر است؟
نماینده مردم پلدختر در مجلس تصریح کرد: ما در ورزش باید مناسبات سیاسی و فرهنگی را لحاظ كنیم.
وی گفت: ای کاش تیم فوتبال ایران در مسابقات بین‌المللی و آسیایی همچون مقدمات جام جهانی و جام ملت‌ها می‌درخشید نه این ‌که در ایامی که کنفرانس حمایت از مظلومیت فلسطین در تهران برگزار می‌شد این چنین با انگیزه بسیار مضاعف با گلباران فلسطین درصدد تحقیر هویت ورزشی آنها باشند.
کاییدی، رعایت اخلاق در ورزش را یک اصل برشمرد و گفت: به عنوان یک مسلمان از گلباران فلسطین ناراحت شدم اما آرزو دارم این نتایج در مصاف با تیم‌های درجه یک آسیا و دیدارهای بین‌المللی ازجمله دیدار آتی ایران - بحرین رقم بخورد.
نایب ریس فراکسیون بیداری مجلس شورای اسلامی با یادآوری برد خفیف ملی پوشان ایران مقابل مالدیو و شکست های متوالی چند سال اخیرفوتبال گفت: مسئولین ورزش كشور خصوصا فدراسیون فوتبال ایران بجای خوشحالی از گلباران کشور مظلوم فلسطین بدنبال نسخه شفابخش برای جبران شکستهای اخیر باشند.
کاییدی اظهار كرد: سالهاست که به اهتزاز درآمدن پرچم عربستان توسط بازیکنان بحرین بعد از شکست سه به یک ایران و رقص و پایکوبی بازیکنان عربستان در ورزشگاه آزادی در مقدماتی جام جهانی در یادها مانده است، لذا بازیکنان ما در این چنین دیدارهایی باید تمرین گلزنی كنند.
عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امیدوارم اعضای محترم فراکسیون ورزش مجلس، کمیسیون فرهنگی ومسئولین وزارت ورزش وجوانان دراین خصوص پیگیر باشند.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:navad.net

مطالب داغ ورزشی:
همسر ولاسکو: این همه جمعیت برای تماشای والیبال؟ بی نظیر است/ از خولیو ناراحتم ، چرا نگاهم نکرد؟+گزارش تصویری
برنامه 90 از شبکه سه کوچ می کند؟
زندگی بهترین فوتبالیست جهان چگونه است؟
نتیجه اختلاط زن و مرد در ورزشگاه آزادی + عكس