مهاجم نیمکت نشین این روزهای پرسپولیس گفت: «نمی‌دانم در مورد من چه فکر می‌کنند. قسم می‌خورم که مصدوم نیستم.»

خبرآنلاین: مهرداد اولادی بعد از بازی استقلال - پرسپولیس حرف‌هایی زد که شاید بعدا برایش دردسرساز شود.

مهرداد اولادی که در بازی دیروز مقابل استقلال در دقایق پایانی به میدان رفت در پاسخ به سؤال خبرنگاران مبنی بر اینکه چه زمانی مصدومیت بهبود پیدا می‌کند گفت: «نمی‌دانم به چه کسی بگویم که من خوب شده‌ام و مصدوم نیستم. یک ماه است که تمرین می‌کنم. همان روز هم که به من گفتند سر تمرین نروم تمریناتم را رها نکردم چون یک بازیکن حرفه‌ای هستم. نمی‌دانم در مورد من چه فکر می‌کنند. قسم می‌خورم که مصدوم نیستم.»
مهاجم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که نیمکت‌نشینی او فنی است گفت: «حتما ضعیف‌ترم که بازی نمی‌کنم. دیدید که من بعد از بازیکن امید به میدان رفتم، برای وقت تلف کردن به میدان رفتم.»
اولادی در خصوص پیشنهاد تراکتورسازی به وی مبنی بر معاوضه با کیانی عنوان کرد: «در این خصوص با مسئولان تراکتورسازی هم حرف زده‌ام و اکنون می‌گویم همه تیم‌های شهرستانی برای من قابل احترام هستند اما من به خاطر پرسپولیس به تهران بازگشته‌ام. اگر تراکتورسازی من را می‌خواهد 7 - 8 بازیکن به پرسپولیس بدهد و به خود من هم یک مبلغ زیاد بدهد، سپس به تراکتورسازی می‌روم.»
اولادی تأکید کرد: «مصدوم شده‌ام وگرنه چنین برخوردهایی با من نمی‌شد، در فوتبال ایران اگر بازیکنی مصدوم شود به او نه پول می‌دهند و نه کسی تحویلش می‌گیرد. من به پرسپولیس آمده‌ام و حالا این برخورد را با من می‌کنند. مهم نیست، این دوران هم می‌گذرد و یک روز هم عروسی به کوچه ما می‌آید. باز هم می‌گویم از امیر قلعه‌نویی ممنونم اما در پرسپولیس می‌مانم؛ یا قراردادم تمام می‌شود و یا باید به طور مستقیم به من بگویند که من را نمی‌خواهند نه اینکه با روابط آدم‌ها به من بخواهند این مسئله را اعلام کنند.»

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:khabaronline.ir

مطالب داغ ورزشی:
عکسی جالب از جوانی دنیزلی
پدر وزنه بردار محروم: رضازاده دروغ می گوید، سعید را معامله کردند تا فدراسیون محروم نشود
آشتی دو کاپیتان قدیمی منچستر یونایتد و آرسنال/عکس
حرفهای نگفته و جالب چیرو بعد از10سال
او که ۱۲ رکورد جهانی دارد و کارهای جالبی با توپ انجام می دهد/گزارش تصویری