مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر پرسپولیس مثل بازی با ذوب‌آهن بازی کند می‌تواند این بار فاتح دربی باشد.

فارس: علی پروین درباره شرایط پرسپولیس در دیدار مقابل مقابل ذوب‌آهن و وضعیت سرخ پوشان در آستانه دربی ۷۴ و اشتباه داوران علیه این تیم ناگفته هایی را بیان کرد که در زیر اظهارات وی را می‌خوانیم:
فارس: چرا در بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن در ورزشگاه حضور نداشتید؟
باور کنید هوا خیلی سرد بود، اصلا استخوان‌های آدم یخ می‌زد، به همین دلیل دیدیم توانش را ندارم و در خانه جلوی تلویزیون بازی را تماشا کردم.سردی هوا عامل اصلی عدم حضورم در ورزشگاه آزادی بود.

فارس: نظرتان در مورد عملکرد پرسپولیس مقابل ذوب‌‌آهن چیست؟

پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد. ما می‌توانستیم این بازی را ببریم از همان دقیقه اول بچه‌ها حمله کردند چون در ورزشگاه آزادی بازی می‌کردند موقعیت زیادی هم داشتند تا به گل برسند، اما متاسفانه فقط به تنها چیزی که نرسیدیم گل بود تا ۲ امتیاز شیرین را از دست دهیم.

فارس: عملکرد کدام بازیکن را پسندیدید؟

ماشاءالله و آفرین به غیرت و تعصب این علی کریمی؛ وقتی پا به توپ می‌شود همه را به خود می‌پیچاند. روز گذشته خیلی خوب کار کرد و باور کنید در خانه عشق کردم که پا به توپ شدن کریمی را آن‌طور دیدم. البته شما ببینید کریمی مقابل چه بازیکنانی هنرنمایی می کرد. بازیکنان ذوب‌آهن همه با تجربه و خوب هستند و کار علی خوب بود.

فارس: سایر بازیکنان چطور؟

 سؤال خوبی پرسیدید، کریمی آنقدر خوب بود که باید اینقدر درباره‌اش حرف می‌زدم. البته همه بچه‌ها خوب بودند. یکی از نقاط مثبت تیم ما این بود که کار گروهی و تیمی پرسپولیس بسیار عالی بود. منطقی بازی می‌کردند، اما فقط باز هم می‌گویم که گل نزدند. من به همه بچه‌ها خسته‌نباشید می‌گویم و امیدوارم در همه بازی‌ها همین‌طور باشند.

فارس: از عملکرد دروازه‌بان جدید پرسپولیس راضی هستید؟

 بله، حسین هوشیار نشان داد که بچه‌ای نترس و با تعصبی است و کار خودش را خوب بلد است. امیدوارم که او بتواند مثل بازی با ذوب‌آهن به پرسپولیس کمک کند. هوشیار در چند صحنه بسیار خوب کار کرد و من امیدوار هستم که او بتواند در آینده نیز موفق باشد.

فارس: آیا با این بازی به دربی امیدوارید؟

 بله، ما اگر همین‌طور مثل بازی با ذوب‌آهن بودیم در بازی مقابل استقلال ظاهر شویم این بار فاتح دربی ۷۴ هستیم. چون باز هم می‌گویم بچه‌ها در بازی مقابل ذوب‌آهن خوب بازی کردند.

فارس: اما ۴ دربی گذشته باخته‌اید؟

چه ربطی این بازی به دربی‌های گذشته دارد؟! هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و در این بازی استقلال چند بازیکن خوب خودش را ندارد. امیدوار هستم که این بار هواداران‌مان بیشتر پرسپولیس را حمایت کنند تا انشاءالله برنده دربی باشیم. البته استقلال هم تیم خوبی است و چون در صدر جدول است، قطعا روحیه خوبی دارد.

فارس: چرا درباره دنیزلی حرفی نمی‌زنید؟

این بنده خدا کارش را بلد است، فقط نیاز به زمان دارد تا خودش را ثابت کند. دنیزلی از میانه فصل آمده پس عجله نکنید.

فارس: هنوز هم شما با دنیزلی مشکل دارید؟

این چه حرفی است که می‌زنید! ما هر روز که سر تمرین می‌رویم این بنده خدا به ما لطف دارد و با هم می‌نشینیم و یک چایی می‌خوریم. برخی‌ها حرف‌هایی می‌زنند اما لطفا شما جدی نگیرید. من با هیچ‌کس مشکلی ندارم.

فارس: عملکرد داوران در چند بازی گذشته خوب نبوده، به نظر شما دلیلش چیست؟

 چرا نمی‌خواهیم قبول کنیم که داوران هم اشتباه می‌کنند. اصلا اشتباه داوری جزئی از فوتبال است. داوران ما که بی‌عیب نیستند که اشتباه نکنند. هر کسی اشتباهی می‌کند و این موضوع پیش می‌آید پس بهتر است منطقی با آن برخورد کنیم، البته بازی روز گذشته نیز می‌توانست به نفع ما چند خطا اعلام بشود اما نشد. باز هم می‌گویم داوران هم جزئی از خانواده فوتبال هستند و اشتباه می‌کنند نمی‌شود کاری کرد.

فارس: آیا زمان برگزاری مسابقات لیگ برتر با توجه به شرایط جوی خوب است؟

سؤال خوبی پرسیدید. الان چله زمستان است. بازی‌ها هم ساعت ۱۸ برگزار می‌شود، خودتان می‌دانید که هوا چقدر سرد است، پس باید ترتیبی اتخاذ کنند که بازی‌ها ساعت ۱۶ برگزار شود حداقل مردم بتوانند در روی سکوها بنشینند و از فوتبال لذت ببرند. البته یک ماه دیگر اگر بازی‌ها ساعت ۱۸ برگزار شود اشکالی ندارد ولی باز هم می‌گویم الان خوب نیست که در این ساعت بازی‌ها را برگزار کنیم.

فارس: آقای پروین با توجه به بازی‌های استقلال و پرسپولیس در چند هفته گذشته واقعا پرسپولیسی‌ها می‌توانند برنده دربی باشند یا فقط می‌خواهید به آنها روحیه دهید.

 ما روی حرف خودمان هستیم اگر پرسپولیس مثل بازی با ذوب‌آهن بازی کند ما برنده دربی هستیم. اما اگر مثل بازی با صنعت نفت که همه بد بودند باشیم شرایط خوب نخواهد بود. این بازی با بازی‌های دیگر تفاوت خاص خودش را دارد و تیم‌های بالا و پائین جدول به این بازی ارتباطی ندارد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:farsnews.com

مطالب داغ ورزشی:
رونالد كومان بهترين مدافع گلزن جهان
مظلومی يا كی ‌روش؛ شما بگوييد حق با كيست؟
دیدار علی دایی با آیت الله وحید خراسانی
طعنه فردوسی پور این بار به خادم/ کریمی فن بزکش را از رسول یاد گرفته؟/ وزیر ورزش هم بی نصیب نماند!