پس از رسیدن خبر اخراج ادینهو از شارجه بلافاصله مدیران مس بدون مشورت با بلاژویچ با او وارد مذاکره شدند.


گل: بزرگترین بازیکنی که در فصل نقل و انتقالات باشگاه مس از دست داد لوسیانو ادینهو ستاره برزیلی نارنجی های کویر بود که بدون توجه به پیشنهادات و علاقه مردم کرمان به او پیشنهاد شارجه امارات را پذیرفت تا او هم از لیگ ایران به لیگ امارات منتقل شود.
ادر لوسیانو معروف به ادینهو در امارات برزیلی زهردار کویر نبود و نتواست ستاره شارجه هم باشد. او در کنار ایمان مبعلی کار به خصوصی برای شارجه انجام ندادند. با گذشت چند ماه ابتدا ایمان اخراج شده و چند روز بعد مسئولان شارجه مهر اخراج را پای قرارداد ادینهو هم می زنند.
اگر چه کار ادینهو در امارات نگرفت و مثل یک ستاره رفت اما با اخراج کارش را در امارات تمام کرد اما در ایران هنوز در کویر طرفداران بی شماری دارد که علاقه مند به حضورش هستند.
پس از رسیدن خبر اخراج ادینهو از شارجه بلافاصله مدیران مس با او وارد مذاکره شدند تا او را به جمع تیم خود اضافه کنند. توافقات اولیه صورت گرفته است و ادینهو تا چند روز دیگر به کرمان می آید تا قرارداد خود را به مس به امضا برساند.
مدیران مس برای جذب ادینهو حتی نظر بلاژویچ را هم نپرسیدند زیرا برای جذب این بازیکن مورد علاقه مردم کرمان دیگر نیازی به سوال و انتظار نیست.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:goal.com


مطالب داغ ورزش:
ملی پوشی که ولیچرران زائرین حرم امام رضا «ع» است ؛ عکس
فریدون زندی در عزاداری ۲۸ صفر/عکس
ركوردشكنی های جالب از ليگ يازدهم فوتبال
گزارش روز:پنج تصویر از بالوتلی؛ماریوی سوپر دیوانه!
کاریکاتور : درگیری های تمام نشدنی پله و مارادونا