عادل فردوسی پور وعده داد در برنامه آينده 90،انتخابات فدراسيون فوتبال را با حضور نامزدهای رياست، بررسی كند. اما شنيده می شود در نامه ای محرمانه از مديران صدا و سيما خواسته شده از دامن زدن به شايعات انتخاباتی جلوگيری شود.

جهان: حسین جلالی، روی خط تلفنی برنامه 90 آمده بود و قرار بود پشت پرده انتخابات فدراسیون دوومیدانی را افشا كند، كه ناگهان تلفنش قطع شد. صدای بوق ممتد در استودیو پیچید. فردوسی پور چند ثانیه مبهوت مانده بود اما همكارانش كه پشت صحنه ایستاده بودند به او فهماندند كه ماجرا از چه قرار است. نیشخندی مرموز زد كه نشان می داد چندان هم غافلگیر نشده است. و بعد جمله‌ای طعنه آمیز كه تلفن "خودجوش" قطع شده است.

در ماههای اخیر فردوسی پور بارها از عبارت "خود جوش" استفاده كرده تا معنای مخالف آن را به بیننده‌اش منتقل كند. تاكید این بار او هم دقیقا با همین هدف بود. می خواست بگوید تلفن جلالی را قطع كردند.

با وجود تلاش برای پیشگیری از افشاگری حسین جلالی، فردوسی پور توضیح داد كه قرار بوده از تلفن‌هایی حرف بزند كه شب قبل از انتخابات به اعضای مجمع فدراسیون دوومیدانی شده و از آنها خواسته شده به نامزد مورد حمایت وزارت ورزش رای بدهند. چه بسا اگر جلالی روی خط می ماند به این صراحت نمی توانست افشاگری كند!

ماجرای قطع ارتباط منتقدان وزارت ورزش با برنامه 90، ساعتها پیش از آن كلید خورد كه این برنامه روزی آنتن برود. عصر دوشنبه شایعه شد كه وزارت ورزش در نامه‌ای محرمانه از مدیران صدا و سیما خواسته مانع دامن زدن به شایعات درباره انتخابات فدراسیون فوتبال شوند. گفته می شود در این نامه به نزدیك بودن زمان انتخابات فدراسیون فوتبال با انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره شده و تاكید شده نباید حساسیت كاذب ایجاد كرد.

شایعه ارسال این نامه به گوش عادل فردوسی پور هم رسیده بود، با این حال او در همان دقایق اول برنامه توضیح داد كه اشاره ای خلاصه به انتخابات فدراسیون خواهد كرد و بررسی كامل این موضوع را می گذارد برای برنامه آینده. او همچنین توضیح داد كه مهمان برنامه بعدی‌اش، علی كفاشیان، عزیزالله محمدی و احتمالا حسین قریب، سه نامزد ریاست فدراسیون فوتبال خواهند بود. قرار است آنها از برنامه‌هایشان دفاع كنند و شكلی مناظره گونه به 90 بدهند.

دوشنبه هفته آینده، نهم اسفند است؛6 روز پیش از انتخابات فدراسیون فوتبال و 3 روز مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی. آیا می توان باور كرد كه همه چیز همان گونه پیش خواهد رفت كه عادل فردوسی پور می خواهد؟



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:jahannews.com

مطالب داغ ورزشی:
عکس روز/غیبت عقاب ها
تیموریان: از صبح تا شب پلی استیشن بازی می کنم
ملی پوش سابق دستفروشی می كند!
جدیدترین مدل لامبورگینی، کادوی تولد 27 سالگی رونالدو+تصاویر