سرمربی تیم فوتبال شاهین گفت: «جاسم کرار به بوشهر برمی گردد و او را در فینال حذفی مقابل استقلال بازی می دهم.»

پانا: حمید درخشان در پاسخ به این سئوال که چرا به بوشهر نرفتید؟ اظهار داشت: «دلیلی ندارد به بوشهر نروم. فعلا که خبری نیست و بعد از بازی با داماش 4، 5 روز به بچه ها استراحت دادم و مطمئن باشید با شروع تمرینات به بوشهر می روم.»
وی افزود: «وقتی به شاهین برگشتم که مسئولان قول دادند، مشکل را حل کنند. حالا هم خیلی پیگیر هستند تا به تعهداتشان تا قبل از عید عمل کنند. هدفم از شرط گذاشتن به خاطر خودم نبود. فقط می خواهم بچه ها از این شرایط خارج شوند و به پول خود برسند تا با تمرکز بهتر برای تیم بازی کنند. یقین بدانید بازیکن وقتی تمرکز داشته باشد، تیم به موفقیت می رسد.»
سرمربی شاهین تصریح کرد: «با افراشته جلسه خوبی داشتم و قول داد که مشکلات حل شود. بالاخره یک سری راهکارهایی هست که می تواند تیم را از بحران خارج کند. من به حل شدن این مشکلات امیدوارم ولی بعضی وقت ها عده ای کارهایی می کنند که آدم ناامید می شود.»
درخشان در خصوص شایعه قهر کرار از شاهین گفت: «اصلا صحت ندارد. کرار با من صحبت کرد ضمن این که مصدوم است. او به تیم ملی عراق دعوت شده و به کشورش رفته. امیدوارم سالم برگردد. او قهر نکرده و قطعا اگر در شرایط خوبی باشد، به ما کمک می کند.»
وی تاکید کرد: «نمی دانم استقلالی ها با افراشته چه قول و قرارهایی گذاشتند ولی وقتی بازیکنی از باشگاه پول می گیرد و باشگاه هم برایش هزینه می کند باید در اختیار باشد. من از کرار مقابل استقلال استفاده می کنم. شک نکنید.»
سرمربی شاهین افزود: «هدفم در شاهین ابتدا رساندن این تیم به جایگاه خوبی است که در خطر نباشیم. سپس گرفتن جام حذفی. تمام تلاش باشگاه و بازیکنان کسب جام است. برای این جام خیلی تلاش شده و باید به سرانجام برسیم.»
درخشان در خصوص انتخابات فدراسیون گفت: «امیدوارم استقلال و دموکراسی در اولویت انتخابات قرار گیرد. باید مجمع به کسانی رای بدهد که صلاحیت و شایستگی دارد نه به سفارشات و توصیه ها. البته در مجمع کسانی هستند که به توصیه ها گوش نمی کنند و استقلال رای دارند.»
وی تاکید کرد: «کفاشیان در کارش هم معایب داشت و محاسن. او تجربه خوبی کسب کرده. امیدوارم اگر کفاشیان و عزیزمحمدی انتخاب شدند اشتباهات گذشته خود را تکرار نکنند. آنها باید استقلال و قدرت کاری خود را حفظ کنند.»



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:pana.ir

مطالب داغ ورزشی:
عکسی که خاطرات را زنده می‌کند / حسرت زین الدین زیدان در شب فینال جام جهانی
یک برزیلی مربی تیم ملی فوتسال شد
فردوسی پور: دوپینگ سرخابی ها را خیلی شیک رفع و رجوع کردند!
اولین کارت بازی کریستیانو رونالدو/عکس