سرخپوشان از حالا مذاکرات خود را با نفرات مورد نظرشان برای فصل آینده آغاز کرده اند.

جام نیوز: مسئولان باشگاه پرسپولیس برنامه های زیادی برای موفقیت در فصل آینده دارند و از همین رو مذاکرات خود را با نفرات مورد نظرشان در فصل آینده آغاز کرده اند.
هادی عقیلی یکی از همین نفرات است که پس از حضور در تهران به همراه کاروان تیم ملی مذاکرات نهایی را با مسئولان باشگاه پرسپولیس در خصوص فصل آینده انجام خواهد داد.
علاوه بر عقیلی، یکی از نفرات مورد نظر دنیزلی، محسن مسلمان است که در پایان فصل جاری با پایان دوران خدمت سربازی از ملوان جدا خواهد شد، به همین خاطر پرسپولیسی ها با مسئولان ذوب آهن تماس گرفتند تا رضایت ذوب آهنی ها را برای حضور این بازیکن در پرسپولیس جلب کنند.
مسلمان پیش از این نیز ضمن ابراز تمایل برای حضور در پرسپولیس گفته بود با پایان خدمت سربازی قصد دارد فوتبالش را در تهران دنبال کنند.
 * پرسپولیس خلتعبری را هم می خواهد؟
محمد رویانیان مدیر عامل پرسپولیس از زمانی که مدیریت این باشگاه را قبول کرد، به یکباره شرایط مالی را تغییر داد و آوردن مصطفی دنیزلی نشان داد که پرسپولیس از لحاظ مالی مشکلی ندارد. رویانیان قول داده که سال آینده یک تیم پرستاره را تشکیل بدهد و در هفته‌های اخیر با درخواست مصطفی دنیزلی مذاکره با چند بازیکن را آغاز کرده است.
در روزهای اخیر خبرهای مختلفی درمورد مذاکره پرسپولیس با هادی عقیلی، ایمان مبعلی، شهاب گردان و ... شنیده شده و حالا محمدرضا خلعتبری هم گزینه‌ای است که رویانیان به صورت جدی دنبال جذب این بازیکن است. مدیرعامل پرسپولیس زمانی که خلعتبری از الغرافه جدا شد، به‌طور جدی خواهان جذب او بود ولی خلعتبری در نهایت تصمیم گرفت به الوصل امارات برود.
حالا رویانیان تلاش می‌کند تا برای فصل آینده این بازیکن را جذب کند و چند بار هم با مدیر برنامه‌های خلعتبری و حتی خود این بازیکن هم صحبت کرده است. البته خلعتبری در حال حاضر موقعیت خوبی در باشگاه الوصل دارد و باید دید برای فصل آینده چه تصمیمی خواهد گرفت. خلعتبری در آخرین مصاحبه خود گفته بود که اگر مارادونا در الوصل بماند، شاید قراردادش را تمدید کند و باید دید آیا پرسپولیسی‌ها می‌توانند این بازیکن را برای سرخپوش شدن راضی کنند یا خیر.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir

مطالب داغ ورزشی:
مجیدی یک پرسپولیسی را به الغرافه می برد!
درخواست جالب هوادار 9 ساله اینتر ؛ عکس
بازگشت شیث رضایی به تمرینات پرسپولیس / گزارش تصویری
زاید: اهل تیپ زدن نیستم ؛ کباب‌های ایرانی واقعا خوشمزه هستند