مدیرعامل پرسپولیس گفت: «خود فوتبال پاک است، این مسئولان هستند که فوتبال را خراب و ناپاک کرده اند.»

خبرآنلاین: هنوز سلام و علیک کاملی نکرده بود که اولین سؤال در قالب همان خوشامدگویی مطبوعاتی (!) مطرح شد و چون سردار خوش‌بیان شروع به پاسخگویی کرد...

 

* ایمون زاید را خودم شخصاً انتخاب کردم، از طریق یک نرم‌افزار کامپیوتری. برای تمدید قراردادش هم باید منتظر آخر فصل باشیم.
 

* حتی اگر تا آخر فصل هم دیگر زاید گل نزند، همان سه گل دربی برای ما کافی است! اصلاً او را برای یک بازی و همان سه گل خریدم!
 

* دو هفته پیش ماجرای طلب وینگادا را شنیدم، اصلاً نمی‌دانستم او کیست و فهمیدم مدیران قبلی و فلان‌آقا این سرمربی را استخدام کرده‌اند. گفتند 400 هزار دلار طلب دارد، تازه دلم را خوش کرده بودم پول بچه‌ها را دادم و دیگر بدهی نداریم که چند نفر دیگر هم کشف شدند!
 

* فیفا ما را محکوم به پرداخت بدهی 400 هزار دلاری کرده و 10 روز فرصت مصالحه داریم. یعنی باید با وینگادا توافق کنیم. آقای فلانی اول پول وینگادا را بدهید بعد برگردید پرسپولیس.
 

* مدیریت این است که وقتی بروی، برای مدیر بعدی پول بگذاری نه بدهی! من اگر همین الان هم بروم، مدیر بعدی بابت دنیزلی و دیگر خریدهایم نگرانی ندارد چون پولش الان آماده است. وقتی من آمدم، فقط سه تا اسکناس هزار تومانی در گاوصندوق باشگاه بود و حساب بانکی هم مسدود! اینکه تعهد، معرفت یا مدیریت نیست.
 

* من ریالی بدهی ایجاد نکردم. روز اول که هیچ بلد نبودم، رفتم برای تیم هتل بگیرم، هیچ‌کس به ما جا نداد! همه از پرسپولیس طلبکار بودند و مجبور شدم لیست تهیه کنیم و بفهمیم بدهی کدام‌یک از همه کمتر است و سراغ همان برویم!
 

* یک نفر بابت تنها 5/2 میلیون تومان حکم انسداد حساب بانکی باشگاه را گرفته است!
 

* در کل، پرسپولیس طی این دو دهه بین 10 تا 15 میلیارد تومان بدهی بالا آورده که 5/5 میلیاردش بابت مالیات است. مالیات یک قانون و حق ملت و دولت است. کسی حق ندارد مالیات ندهد. چطور پول کلان به بازیکن و مربی بدهی ولی مالیات نپردازی؟ مدیر باشگاه باید تکلیف مالیات را همان موقع امضای قرارداد روشن کند و اگر قرار است باشگاه بدهد، بپردازد.
 

* می‌شود چانه زد، وقت گذاشت و رفت و آمد و تخفیف گرفت ولی آن‌قدر دنبال کار مالیات نرفته‌اند که شده یک معضل بزرگ.
 

* قرارداد پیراهن را با شهرداری بسته بودند یک میلیارد و هشتصدمیلیون. یک میلیارد و چهارصدش را هم گرفته بودند! من آمدم و ریالی پول نداشتم، چه باید می‌کردم؟ مجبور شدم برای اسپانسر قرارداد جدید ببندم.
 

* مدیر برنامه دنیزلی خودم هستم! ریالی حق دلالی ندادم. با زومدیک و گمالوویچ هم توافق کردم و پول‌شان را دادم تا فردا نروند فیفا شکایت کنند و یقه خودم یا مدیر بعدی را بگیرند.
 

* برای فصل بعد تیمم را بسته‌ام. دنبال اسم‌های بزرگ نیستم که آفت است و می‌شود فلان تیم که حذف شد! تیم باید ثبات داشته باشد و بدون نوسان از اول برود بالا. فوقش یکی، دو پله جابه‌جا شود، نه اینکه یکهو 6 بازی ببازد و بعد 3 بازی ببرد. اینکه تیم نیست!
 

* هرگز بر اساس نیاز سراغ کسی نمی‌روم. در این شش ماه ریالی از کسی یا حتی دولت نگرفته‌ام.
 

* هدایتی خیلی علاقه دارد برگردد پرسپولیس. او قبلاً که وینگادا را آورده، گفته این هدیه من به پرسپولیس است. حالا پول او را بدهد و برگردد!
 

* من طرح گرافیکی زمین را کشیده و بر اساس 3 سیستم رایج در فوتبال، ارنج و نفرات را چیدم. در هر پست هم 3 نفر گذاشتم و این لیست مطالعه‌شده را دنیزلی و کمیته فنی تأیید کردند. حالا منتظر پایان فصل هستم و مطمئن باشید خیلی زود پرسپولیس 91 را می‌بندیم.
 

* فقط برای دو، سه پست اصلی و مهم بازیکن بزرگ و ستاره می‌آوریم. ما بر اساس نیاز تیم خرید می‌کنیم نه اسم و رسم بازیکن.
 

* خدا عاقبت ما را با این بمب‌های فتح‌ا...زاده به خیر کند! خارج از شوخی، بمب سال بعد را من می‌ترکانم نه حاجی! حرفه‌ای نیست بگویم از استقلال هم بازیکن می‌گیریم یا نه!
 

* دوستان فدراسیونی امسال از اول تا توانستند به پرسپولیس تاختند. نمی‌دانم چرا، خیلی پرسپولیس را اذیت کردند.
 

* از قول من در جواب آقای حسن‌زاده (رئیس کمیته انضباطی) بنویسید: «لطفاً اظهارنظر نفرمایند!» وقتی از AFC برای بازی کردن شیث استعلام گرفته‌ایم، دیگر شما چه می‌گویی؟
 

*‌ من گفتم نفرات مدنظرم را برای فصل بعد انتخاب کرده‌ام، نگفتم با آنها مذاکره هم کرده‌ام. مگر در همه دنیا چطور بازیکن می‌گیرند؟ از فیلم بازی‌ها و تماشای مسابقات، بازیکن را انتخاب و بعد به او پیشنهاد و مذاکره می‌کنند، مثل خواستگاری! ما خوش‌مان آمده و 50 درصد این طرف حل است!
 

* در مورد بازی جام‌حذفی ناگفته زیاد دارم، اگر الان بگویم تنش ایجاد می‌شود. فقط این را بدانید که دوستان پشت پرده بسته بودند!
 

* به دوپینگ استقلالی‌ها اعتراضی نکردم چون در آستانه انتخابات مجلس و ریاست فدراسیون و بازی‌های ملی و لیگ قهرمانان آسیا هستیم و درنهایت اینکه آن سه گل دربی آخر همه‌چیز را جبران کرد! از دوپینگ و آن دربی (3 بر صفر) تا همه‌چیز!
 

* خانه از پای‌بست ویران است. شما اگر وارد منزل خراب و در حال فروریختن بشوی و فریاد حق‌طلبی بکشی، خانه روی سرت خراب می‌شود و خودت هم از بین می‌روی! چاره این است که خانه را تعمیر کنی!
 

* چهار سال پشت دفترم در راهنمایی و رانندگی استخر و سونای مجهزی بود که همه مسئولان مملکتی آنجا می‌آمدند ولی من اهل استخر و سونا نیستم! هرکس رئیس فدراسیون شود با او همکاری می‌کنم و از او باکی ندارم.
 

* مطمئن باشید فدراسیون در چهار سال بعدی متفاوت خواهد بود!
 

* چون با دولت همکاری می‌کردم در انتخابات کاندیدا نشدم تا نگویند اول پرسپولیس و بعد فدراسیون، اینها می‌خواهند همه‌چیز را دست خودشان بگیرند!
 

* خود فوتبال که ورزش و پاک است. این مسئولان فوتبال هستند که مشکل دارند و فوتبال را هم خراب می‌کنند!


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:khabaronline.ir

مطالب داغ ورزشی:
مسی: روی پله را کم می کنم!
رویانیان به پنجعلی توپید!!
واکنش علی پروين به نظرسنجی ديشب برنامه 90
اظهار نظر جالب بلاژويچ:پرسپوليس قهرمان ليگ می شود!
ابتکار جالب هواداران تراکتور در آستانه بازی با سایپا + عکس