اين اظهارات عجيب بدون ترديد واكنش باشگاه استقلال را به دنبال خواهد داشت و شايد آنها براي پايان بحث‌ها از رقيب خود رسما شكايت كنند.

گل: عجیب‌ترین اظهارنظر امروز فوتبال ایران به حمید استیلی سرمربی سابق پرسپولیس تعلق دارد كه دوران كاری‌اش در جمع سرخپوشان با شكست 3گله در داربی تهران به پایان رسید.

به گزارش سایت گل استیلی كه بعد از یك مسابقه تاریخی كه با شكست 3 بر صفر پرسپولیس تمام شد از سمت خود استعفا داد امروز در مصاحبه با روزنامه پیروز ارگان هواداری باشگاه پرسپولیس ادعا كرده است همه بازیكنان استقلال در دربی 73 از مواد نیروزا استفاده كرده بودند. استیلی كه در سابقه فوتبالش كمتر اثری از اظهارات جنجالی وجود دارد این‌بار این جمله عجیب را در توجیه ناكامی خود در هدایت پرسپولیس مطرح كرده است. همانطور كه می‌دانید دو بازیكن استقلال در تست‌های دوپینگ این مسابقه به دلیل استفاده از مكمل غیرمجاز توبیخ شده‌اند و با توجه به معمول بودن استفاده از جك تری دی، این مكمل آلوده استیلی بنا را بر این گذاشته كه همه استقلالی‌ها از این ماده استفاده كرده‌اند. جالب اینكه محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس نیز در مصاحبه با خبر ورزشی این اتهام را تكرار كرده و عبارت دوپینگی را برای تیم استقلال به كار برده است؛ تیتری كه از رویانیان روی صفحه یك خبرورزشی آمده این است:«با آن 3گل دربی دوپینگ رقیب را جبران كردیم.»

 این اظهارات عجیب بدون تردید واكنش باشگاه استقلال را به دنبال خواهد داشت و شاید آنها برای پایان بحث‌ها از رقیب خود رسما شكایت كنند. این یك راه حل مدنی و طبیعی برای پایان دادن به اظهارنظرهایی مثل این است. مدیران استقلال و سرمربی این تیم به شدت از كلماتی كه رقیب در توجیه شكست خود در دربی به كار برده عصبانی است



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:goal.com

مطالب داغ ورزشی:
تیم فوتبال بانوان ایران ( عکس )
بیایید برای فردوسی پور دعا کنیم
يك انتصاب غافلگير كننده ديگر
جزییات کلاهبرداری هندی از فوتبالیست های ایرانی