اين بازی برای ما مسئله مرگ و زندگی نيست اما اگر اين گونه بود، بايد توجه داشته باشيد كه لژيونرهای ما فقط 48 ساعت پيش از بازی به ما اضافه شدند.

گل: سرمربی تیم ملی ایران می‌گوید تنها هدف ایران در بازی فردا(چهارشنبه) ارائه نمایشی زیبا، پیروزی برابر قطر و صعود به عنوان تیم نخست از مرحله گروهی است.
به گزارش سایت گل،كارلوس كی‌روش در نشست خبری پیش از دیدار برابر قطر گفت: از حضور این همه خبرنگار در نشست خبری خوشحالم. امیدوارم در بازی فردا هم تماشاگران زیادی به ورزشگاه بیایند. همان طور كه می‌دانید ما فردا آخرین دیدارمان را در این مرحله پشت سر خواهیم گذاشت. با وجود اینكه در موقعیت خوبی در جدول هستیم و دغدغه‌ای بابت صعود به مرحله بعد نداریم، اما هدف ما برای بازی برابر قطر ارائه نمایشی خوب و كسب پیروزی است.
وی در پاسخ به این سوال كه آیا حریف را آنالیز كرده‌اید، گفت: بدون شك آن‌ها را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده‌ایم. ما در مرحله رفت هم با آن‌ها بازی كرده‌ایم و در رقابت‌های كشورهای عربی یكی از مربیان ما با حضور در آن مسابقه‌ها، قطر را زیر نظر گرفت. در چند بازی اخیر هم آن‌ها را مورد بررسی قرار دادیم. خیلی روی این تیم كار كرده‌ایم. اكنون هم در آمادگی كامل به سر می‌بریم.
كی‌روش درباره آمادگی تیم ملی ایران گفت: هیچ تیمی را در دنیا نمی‌شناسم كه به طور كامل آماده باشد. ما هر روز تمرین می‌كنیم تا پیشرفت داشته باشیم. من از میزان پیشرفت تیم رضایت كامل دارم. نكته مهم این است كه بازی به بازی بهتر شویم. خیلی از كارهای ما هنوز تمام نشده است اما هیچ ترس و واهمه‌ای از مشكلات و مواجه شدن با چالش‌های جدید نداریم و همیشه به دنبال پیشرفت هستیم.
سرمربی منچستریونایتد هفته پیش گفته بود كه كی‌روش و مورینیو می‌توانند گزینه‌های خوبی برای جانشینی او در منچستریونایتد باشند. سرمربی ایران در پاسخ به سوال خبرنگاری كه از او درباره این اظهارنظر پرسیده بود، گفت: فكر نمی‌كنم اینجا جای مناسبی برای پرسیدن چنین سوال‌هایی باشد. مسئله مهم این است كه در بازی برابر قطر تمركز كامل را داشته باشیم؛ این تمركز می‌خواهد صد درصدی باشد یا حتی هزار درصدی! امیدوارم این بازی با استقبال گسترده تماشاگران روبه‌رو شود و ما بتوانیم در آن به پیروزی برسیم.
وی در ادامه و در پاسخ به این سوال كه آیا از وضعیت فعلی تیم ملی پیش از بازی برابر قطر راضی است یا خیر گفت: نگرانی ما اكنون متفاوت از نگرانی سایر تیم‌ها نیست. ما همیشه به دنبال داشتن هماهنگی زیاد با مسابقه‌های داخلی و خارجی هستیم. به عنوان نمونه این بازی برای ما مسئله مرگ و زندگی نیست اما اگر این گونه بود، باید توجه داشته باشید كه لژیونرهای ما فقط 48 ساعت پیش از بازی به ما اضافه شدند. این بازی در فیفا دی دوستانه برگزار می‌شود و اگر بازی مهمی برای ما بود، ما هم به مشكل برمی‌خوردیم.
كی‌روش در ادامه برابر سوالی درباره اشكان دژاگه قرار گرفت. خبرنگاری از او پرسید آیا با آمدن دژاگه دغدغه او در خط هافبك تیم ملی كاسته شده است كه او در پاسخ گفت: من این موضوع را این گونه نگاه نمی‌كنم. آمدن دژاگه به عنوان یك بازیكن به تیم ملی، مانند اضافه شدن تك تك بازیكنان این تیم مانند علی كریمی و سایرین است. برای من داشتن یك تیم خوب مهم است. بهترین بازیكنان من، تیمم را تشكیل می‌دهند و دغدغه خاصی از نظر تركیب بازیكنان ندارم. اكنون اضافه شدن دژاگه، فرصت خوبی است برای ما و همه بازیكنان كه به او خوش‌آمد بگوییم و پس از آن به انجام كارمان بپردازیم. یك نفر به تیم ما اضافه شده و اكنون عضوی از خانواده ماست.
در پایان یكی از خبرنگاران قطری از سرمربی تیم ملی ایران پرسید كه اگر فردا نتیجه غیر منتظره‌ای در بازی رقم بخورد، نگران از دست دادن صدرنشینی گروه نیست كه وی در پاسخ گفت: تمام هدف ما این است كه در بازی فردا تمركز كامل داشته باشیم. ما باید كاملا آماده باشیم و با انگیزه بالا وارد زمین شویم كه خوشبختانه همین گونه نیز هست. هدف ما انجام بازی خوب و تهاجمی است كه اگر این كار را انجام دهیم، شانس پیروزی‌مان برابر قطر بیشتر می‌شود. اما در مجموع باید اعتراف كنم كه هدف اصلی ما در بازی چهارشنبه، پیروزی برابر قطر و صعود به مرحله بعد به عنوان تیم اول گروه است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:goal.com

مطالب داغ ورزشی:
هنرنمایی دوپینگی پرسپولیسی ها در تمرینات ؛ عکس
دنیزلی و دایی همسایه شدند!
کاریکاتوری زیبا از رایان گیگز
اولین کارت بازی کریستیانو رونالدو/عکس