متاسفانه بعد از عملم کسی از باشگاه و تیم به ملاقاتم نیامد اما پرسنل و مردمی که در بیمارستان حضور داشتند به ملاقاتم آمده و به من دلگرمی دادند.

گل: مجتبی جباری سرانجام پای خود را به تیغ جراحی سپرد و زانوی مصدوم خود را عمل کرد. جراحی که حداقل جباری را 8 هفته از میادین فوتبال دور می‌کند و این یعنی آنکه استقلالی‌ها باید تا پایان فصل قید بازیکن با ارزش خود را بزنند. این موضوعی است که برای خود او هم اهمیت دارد اما از سوی دیگر هم می‌گوید که ناگزیر به انجام این عمل بوده است.

جباری بعد از عمل موفقیت آمیز پای خود در گفت‌وگو با سایت قانون در مورد آسیب دیدگی‌اش اظهار کرد: «بعد از بازی با تراکتورسازی این آسیب دیدگی برای من پیش آمد و به دستور پزشکان سه هفته را به فیزیوتراپی گذراندم. در دیدار مقابل الاتفاق هم با درد بازی کردم و در واقع با ریسک به میدان رفتم. البته در روز قبل از بازی با الاتفاق هم درد شدیدی داشتم با این حال تمام تلاشم را کردم تا به آن بازی برسم.»

او ادامه داد:«بعد از آن بازی به دکتر حیدریان مراجعه کردم و بعد از عکسبرداری و معاینات مشخص شد که باید این عمل جراحی انجام شود.»جباری با اشاره به اینکه طبق اظهارات پزشکش حداق مدت دوران نقاهتش 8 هفته خواهد بود، درباره انجام دوره فیزیوتراپی در داخل یا خارج از ایران تصریح کرد: «هنوز تصمیم خاصی نگرفته‌ام اما شاید بعد از گذراندن دوره مقدماتی درمانم در ایران مراحل بعدی را در خارج از کشور بگذرانم.»

هافبک تیم فوتبال استقلال درباره احتمال از دست دادن بازی‌های تیمش تا پایان فصل هم گفت: «دقیقا نمی‌دانم لیگ در چه تاریخی تمام می‌شود اما به احتمال زیاد همینطور است. متاسفانه نمی‌توانم استقلال را در فینال جام حذفی همراهی کنم و تاریخ این مسابقه بد زمانی افتاد که از این بابت متاسفم.»

مجتبی جباری ضمن قدردانی از دکتر حیدریان و کادر پزشکی معالجش درباره اینکه آیا هم تیمی‌ها و مسئولان باشگاه استقلال به ملاقات او رفته‌اند هم اظهار کرد: «متاسفانه بعد از عملم کسی از باشگاه و تیم به ملاقاتم نیامد اما پرسنل و مردمی که در بیمارستان حضور داشتند به ملاقاتم آمده و به من دلگرمی دادند که از آنها بسیار سپاسگزار هستم. البته فتح‌الله‌زاده هم که خاله‌اش فوت کرده و گرفتار آن مراسم است با من تماس تلفنی گرفت که از او هم تشکر می‌کنم.»



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:goal.com

مطالب داغ ورزشی:
اشکان دژاگه و همسرش / عکس
کاریکاتور/ نتیجه دوپینگ‌های اخیر در فوتبال!
قهقهه شیث پس از بازگشت به تمرینات پرسپولیس ؛ عکس
خبر خوب برای پرسپولیسی ها ؛ عکس
واکنش قلعه نویی به پیشنهاد سرمربیگری پرسپولیس از سوی حبیب کاشانی