حسین قریب می‌گوید با دیدن ناکامی‌های فوتبال، آمده که این رشته را نجات دهد.

خبرآنلاین: قریب که کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال شده، در مورد جدایی‌اش از فوتبال و رها کردن مدیریت باشگاه استقلال گفت: «کارم در سایر حوزه‌ها زیاد بود و مدیریت استقلال هم مسئولیت سنگینی است. به همین خاطر ترجیح دادم سکان مدیریت باشگاه را به دوستان دیگر بسپارم.»
قریب که با روزنامه خبرورزشی مصاحبه کرده، در ادامه گفت‌وگویش دلیل حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال را نجات دادن فوتبال از این وضعیت دانسته: «به جام جهانی صعود نکردیم، به المپیک پکن و لندن راه نیافتیم، در دو دوره اخیر جام ملت‌ها جزو چهار تیم برتر نبوده‌ایم و در عرصه پایه‌ای هم تنها موفقیت‌مان قهرمانی در نوجوانان آسیا بوده است. این ناکامی‌ها در جامعه هم بازتاب داشت و باعث ناراحتی مردم شد. متاسفانه فدراسیون نتوانسته اهداف خود را در عرصه کلان مدیریتی محقق کند به همین خاطر آمده‌ام تا وظایف کلانی که برعهده فدراسیون است را به درستی انجام داده و فوتبال را از این وضعیت نجات دهم.»
قریب در پاسخ به این سوال که در صورت انتخاب شدنش به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال چه سرنوشتی در انتظار کارلوس کروش خواهد بود گفت: «صراحتا اعلام می‌کنم نه تنها هیچ برنامه‌ای برای کنار گذاشتن کارلوس کروش ندارم بلکه اگر به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شوم به همه ثابت خواهم کرد چگونه مثل کوه پشت سر سرمربی تیم ملی خواهم ایستاد. مطمئن باشید اگر قریب بیاید، کروش نه تنها قاطعانه به کارش ادامه می‌دهد بلکه امکانات بیشتری هم برایش مهیا خواهم شد. من با کروش به جام جهانی می‌روم تا مردم پس از چند سال ناکامی، طعم لذتبخش کامیابی را بچشند.»



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:khabaronline.ir

مطالب داغ ورزشی:
گزارش تصویری - تشریحی از خانه ستارگان NBA / مثل پادشاهان در قصر!
علی دایی با قید کفالت دادسرا را ترک کرد
اعتراف استیلی به اشتباهاتی که در پرسپولیس مرتکب شد
کاریکاتور/ اشکان دژاگه بازیکن جدید تیم ملی فوتبال