من نمی گويم آنها به قطر راه دادند ولی بازی را از دقيقه 70 به بعد شل كردند. من معتقدم كه بازيكنان تيم ملی هم نمی خواستند بحرين صعود كند.

گل: پیمان یوسفی گزارشگر بازی ایران و قطر بود و حرف‌هایی كه بعد از گل مساوی قطر به زبان آورد باعث شد كه خیلی‌ها از این گزارشگر كم حاشیه انتقاد كنند.
یوسفی در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرنگار سایت گل در این خصوص حرف‌هایش را اینگونه آغاز می‌كند:« من نمی‌دانم بعضی‌ها دنبال چه چیزی هستند و این در حالی است كه من خیلی ساده حرفم را زدم. من بعد از گل مساوی قطر گفتم كه اگر بگویم خیلی ناراحت شده‌ام راستش را نگفته‌ام. این حرف من به این دلیل بود كه مثل خیلی از ایرانی‌ها دوست نداشتم بحرین به مرحله بعدی صعود كند ولی متأسفانه بعضی‌ها حرف‌های مرا طور دیگری برداشت می‌كنند.»
یوسفی در پاسخ به این سوال كه مگر می‌شود یك گزارشگر از گل خوردن تیم ملی كشورش خوشحال شود خاطرنشان می‌كند: «‌شما بروید یك بار دیگر فیلم مسابقه را ببینید من نگفتم كه از گل خوردن تیم ملی خوشحال شدم. من گفتم كه اگر بگویم ناراحت شدم راستش را نگفته‌ام و این جمله با جمله‌ من از گل خوردن ایران خوشحال شدم خیلی فرق دارد. مردم فوتبالدوست ما خاطرات خوبی از بحرین ندارند و معتقدم خیلی‌ها بعد از گل مساوی قطر كف زدند چون دوست نداشتند بحرین به دور بعدی راه پیدا كند.»
گزارشگر بازی ایران و قطر در قسمتی از حرف‌‌هایش تأكید می‌كند:«آیا پیروزی 10 بر صفر بحرین مقابل اندونزی براساس لیاقت و شایستگی این تیم اتفاق افتاد، مطمئنا اینطور نیست و باز هم می‌گویم كه من هم مثل خیلی از ایرانی‌ها دوست نداشتم بحرین صعود كند. حتی دیدید كه بسیاری از بازیكنان تیم ملی در مصاحبه‌های خود گفتند كه از حذف بحرین و عربستان خوشحال هستیم. من نمی‌گویم آنها به قطر راه دادند ولی بازی را از دقیقه 70 به بعد شل كردند. من معتقدم كه بازیكنان تیم ملی هم نمی‌خواستند بحرین صعود كند. بعد از پایان مسابقه هم بعضی از آدم‌های فوتبالی با من صحبت كردند و گفتند كه بعد از گل مساوی قطر به نكته ظریفی اشاره كردم.»

 

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:goal.com

مطالب داغ ورزشی:
شوخی شیث و نصرتی با علیرضا نیکبخت واحدی/عکس
عکس/ اوج مردانگی یک ورزشکار!
گل فوق‌العاده کريستيانو رونالدو/ کاريکاتور
دایی: تا وقتی که سیاست در فوتبال ایران دخالت داشته باشد در بخش مدیریت فوتبال کار نمی کنم