اگرچه عملكرد مجيد جلالی در اهواز راضی كننده بوده اما احتمال جانشينی ويسی به جای او را بايد كاملا جدی گرفت.

گل: موفقیت غیرمنتظره عبدالله ویسی در صبای قم او را به یكی از مربیان محبوب برای لیگ آینده تبدیل كرده كه مشتری‌های زیادی در میان باشگاه‌ها دارد.
ویسی در مصاحبه اخیرش با سایت گل از پیشنهاد جدی دو تیم لیگ برتری خبر داد اما اعلام كرد تا پایان لیگ در این مورد تصمیمی نخواهد گرفت. با این وجود خبرهای رسیده درباره این مربی جوان نام این دو تیم را روشن‌تر و پازل آینده ویسی را كامل‌تر می‌كند.
اخبار غیررسمی از توافق عبدالله ویسی با فولاد خوزستان حكایت می‌كنند و احتمال بازگشت این مربی به استان زادگاهش را بالا می‌دانند. اگرچه عملكرد مجید جلالی در اهواز راضی‌كننده بوده اما احتمال جانشینی ویسی به جای او را باید كاملا جدی گرفت. فولاد همان باشگاهی است كه ویسی سال‌ها در آن به بازی و مربیگری مشغول بوده و بسیاری از دوره‌های مربیگری در اروپا را با خرج این باشگاه پشت سر گذاشته است.
در مورد جانشین ویسی در قم نیز از صمد مرفاوی نام برده می‌شود كه از زمان قطع همكاری با مس كرمان در هیچ تیمی فعالیت ندارد. با توجه به این‌كه صبا به دلیل بودجه محدودش دنبال مربیان گران‌قیمت نخواهد رفت احتمال این‌كه گزینه آن‌ها مرفاوی باشد دور از ذهن هم نیست.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:goal.com

مطالب داغ ورزشی:
کاریکاتور/جشن تولد کی روش !
امیر عابدینی فاش کرد؛ فشار مستقیم وزارت ورزش برای رای دادن به قریب
درسى كه «اينيستا» به فوتباليست هاى ما داد
سفر غیرمنتظره مورینیو به لندن؛ آقای خاص درجستجوی خانه ای جدید+تصاویر