بعضی‌ها می‌گویند خودت مربی هستی، چرا خودت را کوچک می‌کنی و به تمرینات تیم ملی می‌روی؟ به نظرم این بهترین کار دنیاست.

مهر: سرمربی موفق و در عین حال بی ادعای صبای قم، بار دیگر با ادبیات ساده و صمیمی خود درباره حضورش در تمرینات تیم ملی اظهار نظر کرد.

عبدالله ویسی در این خصوص گفته است: بعضی‌ها می‌گویند خودت مربی هستی، چرا خودت را کوچک می‌کنی و به تمرینات تیم ملی می‌روی؟ به نظرم این بهترین کار دنیاست. مربیان بزرگ فوتبال مثل "آلکس فرگوسن"، "پپ گواردیولا" و "خوزه مورینیو" هم هر روز در حال یادگیری هستند، مگر من کی هستم که نخواهم این کار را بکنم؟

وی افزود: کی‌روش جزو بهترین مربیان دنیاست و این بهترین فرصت است که بتوانیم از نزدیک چیزهای زیادی از او یاد بگیریم. فقط آدم‌های کوچک، ضعیف و ترسو که از جایگاه خود در مربیگری می‌ترسند ، تصور می‌کنند تماشای تمرینات کی‌روش کار خوبی نیست.

سرمربی تیم صبا ادامه داد: مثلا هفته پیش از نحوه ریکاوری و گرم کردن بازیکنان چیزهای زیادی یاد گرفتم. به نظرم با هر بار تماشای تمرینات کی‌روش و دستیارانش می‌توان 20 تمرین مختلف یاد گرفت.

ویسی درباره عکس العمل کی‌روش به حضورش در تمرین تیم ملی  تصریح کرد: کی‌روش خیلی از کار من خوشحال شد. او نزدیک من شد و گفت هر موقع دوست داشته باشم می‌توانم به تمرینات تیم ملی بروم. او تاکید کرد در تمرینات تیم ملی روی هر کسی بسته باشد، روی من باز خواهد بود.

وی در پایان به درخواستش از کی‌روش اشاره کرد و گفت: من هم از کی‌روش خواستم شرایطی را فراهم کند تا بتوانم از نزدیک تمرینات فرگوسن و منچستریونایتد را تماشا کنم. او در پاسخ گفت که هم شما و هم منچستر در مسابقات به سر می‌برید و الان شرایطش فراهم نیست اما قطعا در اولین فرصت ترتیب این کار را می‌دهم.

 

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:mehrnews.com

مطالب داغ ورزشی:
مورينيو فقط مترجم نبوده (عکس)
بازیکنان بارسلونا در مسابقات اتومبیلرانی
کاریکاتور: بالوتلی به دنبال توپ طلا
آقای خنده رئیس فوتبال می‌ماند
حضور دنیزلی و فردوسی پور در فیلمی که خداداد عزیزی بازیگر آن است