شاهين بوشهر بعد از پايان اردوی تركيه، با دردسرهای زيادی به ايران برگشت و اتفاقی در اردوی اين تيم افتاد كه تنها برای تيم‌های ايرانی رخ می دهد.

شفاف: شرایط حریف بوشهری استقلال در روزهای اخیر به حدی بغرنج شده که اگر مسئولان این باشگاه فکری به حال تیم خود نکنند، این احتمال وجود دارد که شاهین برابر استقلال در فینال جام حذفی حاضر نشده و آبی پوشان بدون حضور در دیدار نهایی، جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

 شاهین بوشهر بعد از پایان اردوی تركیه، با دردسرهای زیادی به ایران برگشت و اتفاقی در اردوی این تیم افتاد كه تنها برای تیم‌های ایرانی رخ می‌دهد. شاهینی‌ها هنگام ترك تركیه پول نداشتند كه هزینه اقامت در هتل را بپردازند و همین موضوع باعث شد پرواز به ایران را از دست بدهند. آنها حتی برای تهیه بلیت هواپیما هم پول نداشتند و این اتفاقات حسابی بازیكنان و كادر فنی این تیم را كلافه كرده بود.

مجموعه اتفاقاتی كه در تركیه برای شاهین رخ داد منجر به آن شد كه بازیكنان در فرودگاه استانبول جلسه‌ای سرپایی را با مربیان برگزار كنند. نتیجه آن این بود كه بازیكنان اعلام كردند می‌دانیم با این وضعیتی كه باشگاه دارد بعید است در آستانه عید نوروز پولی به ما داده شود. اگر تا قبل از فینال حذفی پول ندهند دیگر این مساله مشمول مرور زمان می‌شود و برای كسی اهمیتی ندارد كه به شاهین كمكی شود یا نشود. به همین دلیل از درخشان خواستند تا به نمایندگی از آنها این پیغام را به افراشته برساند كه در صورتی كه تا صبح یكشنبه پولی به تیم تزریق نشده و مطالبات پرداخت نشود از عصر یكشنبه و بعد از بازی با نفت آبادان در تمرین‌ها شركت نخواهند كرد.

درخشان دیروز در تهران ماند و به بوشهر نرفت. او قرار است جلسه‌ای با افراشته برگزار و پس از آن تصمیم گیری كند. چنانچه در این نشست خواسته بازیكنان اجابت نشود درخشان استعفایش را رسما اعلام خواهد كرد.

بنابراین گزارش در صورتی که خواسته بازیکنان شاهین برآورده نشود و درخشان نیز از ادامه کار با شاهینی ها استعفا دهد شرایط فینالیست جام حذفی تا حد بسیاری بغرنج شده و این احتمال وجود دارد که بازیکنان این تیم در دیدار مقابل استقلال حاضر نشوند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:shafaf.ir

مطالب داغ ورزشی:
علی پروین در کودکی ( عکس )
وقتی کفاشیان جوان بود ؛ عکس
لوکا تونی در اصفهان ؛ تصاویر
آقای کفاشیان! تو بخند