برد هفت بر يك بارسلونا مقابل بايرلوركوزن آلمان و صعود به مرحله يك چهارم نهايی ليگ قهرمانان اروپا آن هم با برتری مجموع 10 بر 2 يكی از اتفاقات عجيب اين فصل محسوب می شود.

تهران امروز: اما آنچه نگاه رسانه‌های دنیا را به این بازی دوخت درخشش فوق تصور نابغه آرژانتینی بارسلونا بود كه اكنون دوران اوج خود را سپری می‌كند. مسی با پنج گلی كه وارد دروازه بایرلوركوزن كرد یك تنه بارسلونا را به مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا برد.

بعد از این بازی پپ گواردیولا یك بار دیگر لب به تمجید از مسی باز كرد و گفت: «بهتر از مسی وجود ندارد و من خیلی خوش شانسم كه مربی بازیكنی مثل او هستم.»‌بعد از گواردیولا ساندرو روسل رئیس باشگاه بارسلونا هم مسی را مایه مباهات بارسلونا دانست: «خیلی‌ها مسی را با دیگران مقایسه می‌كنند اما از نظر من هیچ مقایسه ای وجود ندارد. مسی بهترین بازیکن تاریخ دنیاست.هیچ وقت بازیکن دیگری مثل او نخواهیم دید. باید از تماشای بازی او لذت برد چون خارق العاده است.» بازتاب جهانی پنج گلی که لیونل مسی در دیدار بارسلونا مقابل بایرلورکوزن به ثمر رساند هم در نوع خود عجیب است.

 یكی از پیام‌های تبریكی كه به دست مسی رسیده از سوی یكی از مقام‌های سیاسی آمریكاست. مایك هامر سخنگوی دپارتمان وزارت امور خارجه آمریکا در کنفرانس خبری روز پنج‌شنبه‌اش در کاخ سفید، به زبان اسپانیایی با خبرنگاران اسپانیا و آمریکای لاتین صحبت کرد و در بخشی از صحبت‌هایش گفت: «من طرفدار رئال مادرید هستم ولی به مسی تبریک می‌گویم.» قبل از مسی، گومیس مهاجم لیون فرانسه هم در یكی از بازی‌های مشكوك این فصل لیگ قهرمانان پنج بار دروازه دیناموزاگرب را باز كرده و اگر اتفاقات شك برانگیز این بازی نبود اكنون مسی به عنوان تنها بازیكن پنج گله تاریخ لیگ قهرمانان شناخته می‌شد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:tehrooz.com

مطالب داغ ورزشی:
پنجه بارسا بر صورت کریس رونالدو!(عکس)
جوانی با لباس عربی و علاقمند به علی کریمی ؛ عکس
عکس/ مسی از کودکی تا به امروز
کاریکاتور/حاشیه انتخابات فدراسیون فوتبال