سرمربی تیم ملی ایران اعلام کرد در مراسم قرعه کشی توانسته از تیم های دیگر اطلاعات خوبی به دست بیاورد.


خبرآنلاین: کارلوس کی روش دقایقی بعد از اتمام مراسم برای دقایقی با شاهین رحمانی عضو ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا خبرهای خوشحال کننده ای شنید. طبق اطلاعاتی که رحمانی ارایه کرد، تیم ملی ازبکستان برای بازی با ایران 5 بازیکن خود را در اختیار ندارد! این خوشحال کننده ترین خبر برای سرمربی تیم ملی بود که باعث شد سریعا نام این بازیکنان را یادداشت کند.
فیفا این بازیکنان را به دلیل تخلف محروم کرده است و مقابل ایران غایب هستند. ماجرا از این قرار است که 5 بازیکن ازبکستان سه بازی مانده به پایان مسابقات مقدماتی مرحله قبل یک کارته بودند. این تیم 3 بازی مقابل کره شمالی، تاجیکستان و ژاپن در پیش داشت. یک کارته های ازبک برای اینکه بازی ژاپن در توکیو را از دست ندهند، کاملا برنامه ریزی شده مقابل کره شمالی کارت زرد گرفتند تا بازی با تاجیکستان محروم باشند و در عوض مقابل ژاپن به میدان بروند. فیفا هم که سریعا متوجه این موضوع شد، 5 بازیکن آنها را از اولین بازی مقدماتی نهایی محروم کرد تا ایران، با خوش شانسی مقابل این تیم قرار بگیرد.
کی روش که این حرف ها را از شاهین رحمانی شنید، سریعا آنها را یادداشت کرد و همچنین از عضو ایرانی کنفدراسیون درخواست کرد تا آنجا که می تواند به او و تیم ملی کمک کند.




گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:khabaronline.ir

مطالب داغ ورزشی:
آبادانی ها همیشه طرفدار برزیل هستند/عکس
سردار می خواهد این طور فوتبال را اداره کند
برای تماشای فستیوال ورزشهای رزمی/تایسون به ایران می آید
مستند زندگی ناصر حجازی ساخته می شود