بازیکن فصل گذشته پرسپولیس گفت: «حرفی می‌زنم که می‌خواهم همه مردم آن را بدانند؛ اینکه چند بازیکن پرسپولیس دست به دست هم دادند و مقابل مدیرعامل پرسپولیس نشستند و از کریمی بدگویی کردند.»

فارس:بازیکن فصل گذشته پرسپولیس گفت: «در فصل گذشته هر حرفی که در رختکن پرسپولیس زده می‌شد روز بعد در روزنامه‌ها منتشر می‌شد. به نظر من پرسپولیس امسال هم حاشیه‌های زیادی خواهد داشت مگر آنکه خیلی چیزها را تغییر دهد.»

زارع در مورد اینکه علی کریمی در پرسپولیس می‌ماند یا نه، تاکید کرد: «کریمی سمبل پرسپولیس است، ضمن اینکه من به رفاقت با او افتخار می‌کنم. کریمی نیازی ندارد که من از او دفاع کنم. او یک فوتبالیست بزرگ است و آنقدر جرأت و مردانگی دارد که حرف‌هایش را رک و صریح بگوید. فرقی هم نمی‌کند چه کسی مقابل او باشد. کریمی، حرفش را رک می‌زند.»

وی افزود: «حرفی می‌زنم که می‌خواهم همه مردم آن را بدانند؛ اینکه چند بازیکن پرسپولیس دست به دست هم دادند و مقابل مدیرعامل پرسپولیس نشستند و از کریمی بدگویی کردند. آن ها به مدیرعامل و مسئولان پرسپولیس گفتند کریمی هم در داخل میدان و هم در بیرون از میدان غر می‌زند و بهتر است فصل بعد در پرسپولیس نباشد.»

زارع در ادامه گفت‌وگو تصریح کرد: «علی کریمی هم در جریان این مسائل هست اما هنوز آنقدر بدبخت نشده که آدم‌های کوچک بتوانند او را خراب کنند. یک پای کریمی به همه آن ها می‌ارزد. کریمی نیازی به تعریف من ندارد اما خدا به او دل و جرأتی داده که کمتر کسی در فوتبال ایران چنین جرأتی دارد. او حرفش را شفاف می‌گوید.»

وی یادآور شد: «امیدوارم حرف‌هایی که زدم را تکذیب نکنند زیرا چنین مسائلی وجود داشته است. برخی بازیکنان پشت‌سر کریمی بدگویی کردند. او همان بازیکنی است که اگر چه روزنامه‌ها نوشتند پیراهن فونیکه سی را به طرف میثاق معمارزاده پرتاب کرد و گفت آن را یادگاری نگه دار اما در تهران هم وقتی که معمارزاده به تنهایی جریمه شد کریمی از او دفاع کرد و گفت همه تیم باید جریمه شوند نه یک بازیکن. کریمی بازیکن بزرگی است.»
زارع با اشاره به حضورش در ملوان و مذاکره استقلال با او گفت: «اکنون وقت آن بود که به تیم شهرم خدمت کنم و امیدوارم امسال بتوانیم هواداران پرشور ملوان را راضی نگه‌ داریم. آن ها فصل سختی را پشت‌سر گذاشتند اما امسال می‌خواهیم قدرتمندانه در لیگ حاضر شویم. من، پژمان نوری و جواد شیرزاد بدون هیج ادعا و چشم‌داشتی به ملوان آمدیم تا به این تیم کمک کنیم و سال خوبی را برای این تیم در لیگ رقم بزنیم. مسئولان باشگاه استقلال نیز ظرف دو سه روز گذشته به من پیشنهاد دادند و من از پیشنهاد آن ها ممنون هستم اما می‌خواستم در تیم شهرم بازی کنم.»




گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:
farsnews.com

مطالب داغ ورزشی:
هنرنمایی شوچنکو و ایبراهیموویچ / فیلم
چاقوکشی‌ در تمرین‌ استقلال+عکس
توافق اولیه کریم انصاری‌فرد با پرسپولیس/ رنگ بمب قرمز است یا آبی؟
کری رحمتی و پولادی : 5 بازیکن هم از تیم ملی آلمان بگیرید!