شماهر خبری را كشف می كنيد حتی خبرهايی كه من در ذهنم به آنها فكر كرده‌ام و جايی مطرح نكرده‌ام. گاهی وقت‌ها به همسرم می گويم نكند تو خبرهای پرسپوليس را به مطبوعات می دهی؟

گل: گفت‌وگو با محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همواره جذاب است. او مدیری است كه امسال در قامت یك پدیده در فصل نقل و انتقالات جذاب‌ترین نام‌های ممكن را به پرسپولیس آورده است. اما برای او كه همواره به عیاد مذهبی علاقه ویژه‌ای دارد امروز روز ویژه‌تری بود و او پس از توافق با علی كریمی با برونو متسو سرمربی مشهور فرانسوی هم تقریبا به نتیجه نهایی رسید.
 با رویانیان دقایقی پیش و در نیمه شب تهران گفت‌وگو كردیم در حالی كه او با انرژی از آنچه كه توانسته انجام بدهد خوشحال به نظر می‌رسید. رویانیان كه حالا نگاه هواداران پرسپولیس را به شدت به خود جلب كرده، درباره احتمال عقد قرارداد با برونو متسو می‌گوید:« آقای متسو در تهران هستند و من می‌خواهم كار را با ایشان تمام كنم. البته ما همچنان یكی دو گزینه دیگر هم داریم كه اگر توافق سر نگرفت به سرعت آنها را جایگزین كنیم اما گزینه اصلی ما برونو متسو است.»
 رویانیان درباره قطع همكاری با دنیزلی هم می‌گوید:« ما تا آخرین لحظه برای آقا مصطفی صبر كردیم اما قسمت نبود كه امسال با ایشان همكاری كنیم. او مشكلاتی داشت و نتوانست آنها را حل كند اما یك چیز را بگویم كه بدانید؛ دنیزلی خیلی مرد است و من یك روز درباره مردانگی‌هایی كه او در پرسپولیس انجام داده صحبت خواهم كرد.»

 رویانیان كه سرحال و سردماغ است درباره تمدید با علی كریمی هم می‌گوید:« با علی صحبت‌های خیلی خوبی داشتم و او پرانگیزه‌تر از همیشه در پرسپولیس خواهد بود. همانطور كه من گفتم او فرزند پرسپولیس است و نمی‌شد او را در تیم دیگری تصور كرد حالا هم خوشحالم كه او در جمع خود داریم.»
رویانیان جملاتش را با این شوخی تمام می‌كند:«‌این دفعه در ماجرای متسو و علی كریمی به شما مطبوعاتی‌ها رو دست زدم، شمایی كه هر خبری را كشف می‌كنید حتی خبرهایی كه من در ذهنم به آنها فكر كرده‌ام و جایی مطرح نكرده‌ام. گاهی وقت‌ها به همسرم می‌گویم نكند تو خبرهای پرسپولیس را به مطبوعات می‌دهی؟»
 با این شوخی گفت‌وگوی ما با محمد رویانیان به پایان می‌رسد. او با جذب یكی دو بازیكن خارجی پرستاره‌ترین پرسپولیس این سال‌ها را به سرمربی تیمش تحویل خواهد داد حالا باید همه منتظر بمانند و نتیجه كار امسال مدیرعامل را ببینند. البته چه كسی است كه نداند پول زیاد لزوما خوشبختی نمی‌آورد!


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:
goal.com

مطالب داغ ورزشی:
هنرنمایی شوچنکو و ایبراهیموویچ / فیلم
چاقوکشی‌ در تمرین‌ استقلال+عکس
توافق اولیه کریم انصاری‌فرد با پرسپولیس/ رنگ بمب قرمز است یا آبی؟
کری رحمتی و پولادی : 5 بازیکن هم از تیم ملی آلمان بگیرید!