مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: فتح‌الله‌زاده همیشه به من توهین می‌کند اما من هرگز به ایشان بی‌احترامی نمی‌کنم.

فارس: محمد رویان قبل از تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: امروز به تمرین پرسپولیس آمدیم تا جشن آغاز سال جدید را بگیریم و سال خوبی را پیش رو داشته باشیم. امروز بازیکنان ملی پوش و خوب به تیم اضافه خواهند شد و انشاالله استارت با قدرتی را در این روز خوب و به یاد ماندنی خواهیم زد.

وی در خصوص اعلام نام سرمربی پرسپولیس گفت: با گزینه‌هایی صحبت کرده‌ایم اما عجله نکنید. تا روز دوشنبه سرمربی جدید معرفی می‌شود.

رویانیان در پاسخ به این سؤال که نفرات جدید این تیم با نظر چه کسی جذب شده‌اند عنوان کرد: این چه سوالی است که می‌پرسید؟ تا روز گذشته دنیزلی سرمربی تیم ما بود و با نظر ایشان بازیکن جذب کردیم. ما هر بازیکنی که گرفتیم تا روز گذشته بوده و از امروز بازیکنی نگرفته‌ایم. از امروز به بعد با توجه به اینکه دنیزلی دیگر در پرسپولیس نیست هر بازیکنی که جذب کنیم با نظر سرمربی جدید تیم است.

وی در خصوص جنگ لفظی‌اش با فتح الله زاده گفت: دوست ندارم به هیچ کس در تمرینات ما بی احترامی شود. فتح الله زاده عزیز و زحمت کش فوتبال ما است. من او را قبول دارم هر چند که ایشان همیشه به من توهین می‌کند اما من هرگز به ایشان بی‌احترامی نمی‌کنم و شان او را حفظ خواهم کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: خیلی از تیم‌ها سال گذشته هر چه پول داشتند خرج کردند اما امسال ما نسیه در حال کار کردن هستیم ولی مثل اینکه به برخی‌ها برخورد. این حرف‌هایی که در مورد پول‌ها می‌زنند را باور نکنید چون درست نیست.




گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:
farsnews.com

مطالب داغ ورزشی:
ماجرای مهدوی کیا و ماشین پورشه سفیدش /عکس
اسپانیا بهترین تیم مرحله گروهی/ آلمان جوانمردترین تیم جام چهاردهم
طنز/ ما که نمیگیم دقیقه 88 بازی چی دیدیم!/ پخش تصاویر ممنوعه در حین بازی اوکراین و انگلستان!
جریمه سنگین دهنوی برای دور زدن استقلال