فوتباليست سرشناس ليگ برتر وقتی نگهبان بيمارستانی در پايتخت اجازه نداد با خودروی مدل بالايش داخل محوطه شود وی را مورد حمله قرار داد.

مشرق: فوتبالیست سرشناس لیگ برتر وقتی نگهبان بیمارستانی در پایتخت اجازه نداد با خودروی مدل بالایش داخل محوطه شود وی را مورد حمله قرار داد.

این فوتبالیست در حال حاضر تحت تحقیق قضایی و پلیسی است و مرد نگهبان اصرار به مجازات وی دارد.ساعت 15/30 یكشنبه یكی از فوتبالیست‌ها به همراه خانواده‌اش برای ملاقات به بیمارستان شریعتی مراجعه كرده و قصد وارد شدن به داخل محوطه بیمارستان را داشته كه نگهبان جوان به وی اعتراض كرد.

این فوتبالیست سرشناس وقتی در برابر اعتراض نگهبان جوان قرار گرفت و دید از ورودش جلوگیری می‌شود شروع به ناسزاگویی كرد و با پیاده شدن از خودروی آزرای سیاه رنگش در حالی كه نگهبان جوان فقط مانع ورودش شده بود به وی حمله كرد.

این درحالی بود كه جوان نگهبان كه «امین عباسی» نام دارد وقتی در برابر ورزشكار جوان ایستاده بود بعد از ضربه سری كه به گونه راستش وارد شد از هوش رفت.

گفت و گو با نگهبان بیمارستان

«امین عباسی» 25 ساله به خاطر ضربه روی صورتش با گردن بسته و وجود لخته خون در سفیدی چشمش تحت مراقبت قرار گرفته است.

چند سال سابقه كار داری؟

نزدیك به 12 سال است كه در حراست و نگهبانی بیمارستان شریعتی كار می‌كنم.

از حادثه بگو؟

ساعت ملاقات بود و مثل همیشه حجم كارم زیاد بود جلوی در ورودی محوطه بیمارستان نگهبانی می‌دادم كه خودروی آزرای سیاه رنگی جلوی در ورودی در خیابان ایستاد و زنی خواست از آن پیاده شود حتی پاهایش را از خودرو بیرون گذاشت كه ناگهان از پیاده شدن منصرف شد و خودرو حركت كرد.

چند لحظه بعد آزرای سیاه رنگ وارد پیاده‌رو پشت گیت ورودی بیمارستان شد و شروع به بوق زدن كرد وقتی دلیل بوق زدن را از راننده پرسیدم گفت كه بیمار اورژانسی دارد و باید با سرعت وارد محوطه شود كه من در جواب حركاتش به راننده گفتم كه با كمپوت به اورژانس نمی‌روند و دیدم چند لحظه پیش همراهانت قصد پیاده شدن داشتند كه مانع پیاده شدنشان شدی و به مسیرت ادامه دادی!

 وقتی راننده دید فهمیدم که می‌خواهد فریبم بدهد ناگهان از ماشین پیاده شد و شروع به ناسزاگویی كرد و بدون هیچ حرفی سیلی محكمی به صورتم زد، در حالی كه گیج بودم 2 زن دیگر كه در صندلی عقب نشسته بودند از خودرو پیاده شده و شروع به ناسزاگویی كردند تا آمدم آنها را آرام كنم نفهمیدم چطور راننده جوان با سر ضربه‌ای به گونه چپ صورتم زد كه بیهوش شدم.

می‌دانستی راننده فوتبالیست لیگ برتری است؟

نه، من وظیفه كاری‌ام را انجام دادم و محوطه بیمارستان جای پاركینگ خودرو برای ملاقاتی‌ها نیست و اگر هم می‌دانستم راننده فوتبالیست است باز مانع ورودش به داخل محوطه می‌شدم.

از خودت دفاع نكردی؟

به خاطر شغلم در بیمارستان معمولاً ملاقاتی‌ها روحیه خوبی ندارند و همیشه با حرف‌زدن درباره نظم بیمارستان آنها را راهنمایی می‌كنم، زمان حادثه من هیچگونه بی‌احترامی‌ای نكردم و فقط مانع ورودشان شدم و بعد از سیلی‌ای كه به من زد، باز سكوت كردم، اما فوتبالیست كه باید جوانمرد باشد، دوباره به سمتم حمله كرد.

تا حالا برایت این‌گونه حوادث رخ داده بود؟

بله، یك‌بار حدود 2 سال پیش ساعت 3 شب روزهای آخر سال 89 در قسمت اورژانس بودم كه تعداد همراهان یك بیمار زیاد بود كه مورد اعتراض پزشكان بخش قرار گرفتند، وقتی از آنها خواستم كه بیرون اورژانس منتظر بمانند، 4 جوان مرا به قصد كشت زدند.

چه زمان متوجه شدی راننده فوتبالیست است؟

بعد از 5 دقیقه كه به هوش آمدم و همكارانم جمع شده بودند، راننده خودرو خود را ورزشكار و فوتبالیست لیگ برتری معرفی كرد.

از ورزشكار جوان شكایت كردی؟

همان لحظه مأموران پلیس سررسیدند و فوتبالیست را دستگیر كردند. من از وی در كلانتری 125 یوسف‌آباد شكایت كردم.

قصد رضایت‌دادن داری؟

نه، چون باید طبق قوانین مجازات شود و من هیچ‌گونه بی‌احترامی به وی و سرنشینان داخل خودرو نكردم.

خانواده‌اش به سراغت نیامدند؟

از همكارانم شنیدم زن میانسالی كه همراهشان بود، تا ساعت 7 شب در محوطه راه می‌رفت و نگران پسرش بود.

می‌دانی بیمارشان در چه حالی است؟

نه، فقط می‌دانم در قسمت زنان است و فكر نكنم كسی كه برای ملاقات می‌آید، باید عصبانی باشد، چون بیمار در حال درمان است و بالای سرشان نبودند.

خیلی ناراحتی؟

بله، من شكایتم را پس نمی‌گیرم و به خاطر ضربه‌ای كه به من زده شد قادر به تكان دادن گردنم نیستم و سفیدی چشم چپم لخته خون دارد. واقعاً متأسفم كه راننده خودرو به خاطر خودرو كه جریمه نشود، به زور قصد وارد شدن داشته است.

 فوتبالیست لیگ برتری در حال حاضر به خاطر حمله به نگهبان تحت تحقیق قضایی و پلیسی بوده و با سپردن وثیقه آزاد است.   


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:
mashreghnews.ir

مطالب داغ ورزشی:
بهترین بازیکن دیدار فینال یورو +عکس
برنده کفش طلای یورو 2012 + عکس
قهرمانی مقتدرانه اسپانیا با چهار گل/ رکورد تاریخی ماتادورها+تصاویر
بازيكن رئال در اردوی استقلال!+عکس