استقلال تهران در شرایطی لیگ برتر را آغاز می‌کند که امیر قلعه‌نویی چند مدافع میانی در فهرست تیمش دارد که البته از بین آن ها فقط 2 نفر بازی خواهند کرد.

گل: هر چند استقلال امسال در 3 جام درگیر است و این موضوع منطقی به نظر می رسد که در هر پست چند بازیکن آماده داشته باشد ولی مطمئنا نیمکت‌نشینی ستاره‌های استقلال در فصل جدید بدون حاشیه نخواهد بود و قلعه‌نویی هم برای هر بازی نمی‌تواند بیشتر از 11 بازیکن را به زمین مسابقه بفرستد.
 

استقلال در پست دفاع میانی حنیف عمران‌، پژمان منتظری و امیرحسین صادقی را در اختیار دارد. نکته مهم اما این است که از بین این 3 بازیکن فقط 2 نفر می‌توانند بازی کنند و یکی از آن ها معمولا باید نیمکت‌نشین باشند. باید حضور پژمان منتظری مدافع ملی‌پوش استقلال را در قلب دفاع این تیم قطعی بدانیم و این بازیکن آنقدر برای قلعه‌نویی ارزش دارد که او می‌خواست بازوبند را به پژمان بدهد. حالا باید دید امیر از بین صادقی و عمران‌زاده کدامیک را در کنار منتظری قرار خواهد داد.
 

اگر محرومیت و مصدومیت را در نظر نگیریم، از بین حنیف و صادقی یک نفر باید بیرون بنشیند و مطمئنا این دو بازیکن طاقت نیمکت‌نشینی طولانی مدت را ندارند. شاید استفاده چرخشی از این دو بازیکن یکی از راهکارهای به حاشیه کشیده نشدن استقلال باشد و حالا باید دید قلعه‌نویی چه تصمیمی خواهد گرفت.


 


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:
goal.com


مطالب داغ ورزشی:
جنجال جديد از رونمايی لباسهای جديد يوونتوس+تصاویر
گل زیبای شجاعی/فیلم
بطری های پلاستيكی بازيافتی،جنس لباس جديد آرسنال+تصاویر
کودکی و بزرگسالی رونالدینیو/فیلم