برخی از رسانه ها که خبرنگاران آنها قلم خود را فروخته اند نیز سعی دارند با این شکست علیه بنده جریان سازی کنند که البته من آبدیده شده ام

گل: امیرقلعه نویی از اتفاقات بازی مقابل سایپا ناخرسند  است و آن را پنهان نمی کند. این مربی در گفت و گو با جهان اما نکات دیگری را نیز مطرح کرده است ؛ اینکه عده ای با وسوسه بازیکنان ایرانی و سوق دادن آنها به قطر به دنبال ضربه زدن به فوتبال ملی ما هستند.
 
*باور اینکه استقلال پر مهره برابر سایپا شکست بخورد برای خیلی ها دشوار بود.
 
-بنده قبل از هر چیز باید به این موضوع اشاره کنم که شخصا از بازی تیم آقای تقوی لذت بردم و به ایشان تبریک می گویم. اما درباره تیم خودم باید بگویم ما خوب بازی نکردیم اما این افت طبیعی است و رفته رفته به شرایط خوب خود بر می گردیم. شما باید این موضوع را در نظر داشته باشید که تیم ما تغییرات زیادی داشته و برای رسیدن به هماهنگی زمان نیاز داریم که البته برخی از افراد می خواهند زمان را از ما بگیرند.
 
*چه افرادی؟
 
- متاسفانه گروهی هستند که با سر دادن برخی شعارها زمان را از ما می گیرند و در کار ما مشکل درست می کنند.
 
* ظاهرا بابت تشویق مجیدی ناراحت هستید؟
 
- من به افراد کاری ندارم اما می گویم استقلال از نام ها و افراد بیشتر اهمیت دارد وگرنه یک پارچه به اسم بازوبند کاپیتانی چه اهمیتی دارد.
 
* این انتقاد به شما می شود که با مطرح کردن موضوع کاپیتانی می خواستید بحث حضور مجیدی را منتفی کنید.
 
-بنده یک روز به آقای فتح الله زاده اعلام کردم که دنبال سرمایه سوزی نیستم و چون ماه مبارک رمضان است با فرهاد مجیدی مذاکره و کار را تمام کنند که ایشان پیشنهاد جلسه سه نفره داد و بنده هم گفتم احتیاجی به اینکار نیست و خودشان کار را تمام کنند. گذشت تا این که یک روز حاجی تماس گرفت و گفت  فرهاد می گوید بحث کاپیتانی چه می شود که بنده هم گفتم این موضوع در حیطه وظایف بازیکن نیست.
 
*با این حال این مسئله برای شما به یک دردسر تبدیل شده است و اگر در بازی های بعدی نیز استقلال نتیجه نگیرد شاید داستان تشویق شدن مجیدی تکرار شود.
 
- بنده از برخی آدم های بی معرفت ناراحتم که یادشان رفته قلعه نویی چند قهرمانی برای این تیم آورده و امسال هم از چه پیشنهاداتی گذشته است. این افراد باید بدانند که در استقلال کنونی هنوز یک نفر یک ریال پول نگرفته است و این بچه ها به عشق مردم و به عشق استقلال تمرین می کنند. البته همه طرفداران اینگونه نیستند و بخشی از آنها این رفتارها را می کنند. برخی از رسانه ها که خبرنگاران آنها قلم خود را فروخته اند نیز سعی دارند با این شکست علیه بنده جریان سازی کنند که البته من آبدیده شده ام و این فشارها در برابر فشارهایی که بعد از مالزی و برکناری ام از تیم ملی روی من بود و بیش 300 مقاله علیه بنده نوشتند چیزی نیست.  
 
*هفته قبل شایعه شده بود که در حاشیه یکی ازتمرینات با جباری درگیری لفظی داشته اید.
 
-کدام درگیری؟ این بازیکن آمده بود تا درباره پیشنهاد یک تیم قطری با من صحبت کند.
 
*شما با جدایی او موافقید؟
 
- بحث من اینها نیست؛ من می گویم الان یک گروهی دنبال این افتاده اند تا با بردن ستاره های فوتبال ما به قطر در واقع به فوتبال ملی ایران ضربه بزنند؛ اینها در تلاشند تا تیم قطر بعد از کره جنوبی بعنوان تیم دوم برود جام جهانی و حواس ما باید به این مسایل جمع باشد. الان هم زیر پای سه بازیکن ما نشسته اند!
 
* حرف خاصی مانده است می شنویم.
 
-بنده مطمئن هستم که استقلال خیلی زود به شرایط آرمانی خود می رسد و در پایان بار دیگر از بچه های استقلال که مردانه تلاش می کنند، تشکر می کنم.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:
goal.com

مطالب داغ ورزشی:
فریاد جباری را همه ساختمان شنیدند / مجتبی در راه سپاهان؟
باخت تیم ملی مقابل تیمی که لیگ ندارد
پیشنهاد 30 میلیون یورویی یوونتوس برای تورس
2 سرخابی دیگر در تیررس ملوان