مديرعامل باشگاه داماش گيلان گفت: نمی دانم چرا برخی از افراد با وجود داشتن ارتباطات خبری زياد اصرار دارند كه دروغ بگويند؛ به عقيده من اين افراد بيمار هستند!

ایسنا: امیر عابدینی در واكنش به خبر خداحافظی‌اش از داماش كه روز گذشته منتشر شد، به ایسنا گفت: بعضی از دوستان كاری ندارند كه فوتبال به كجا می‌رود و چه اتفاقی برای آن می‌افتد. آنها فقط به دنبال این هستند كه با شمشیر پوست و گوشت یكدیگر را قطع كنند. جمعه یكی از رسانه‌ها نوشت كه «عابدینی خداحافظی كرد!»، نمی‌دانم چرا وقتی یكی خداحافظی می‌كند می‌گویند چرا، ولی وقتی یك نفر قصد این كار را ندارد، مدام اخبار دروغ درباره‌اش منتشر می‌كنند. به نظر من این افراد بیمار هستند، چون با وجود این كه ارتباطات زیاد خبری دارند و می‌توانند اخبار درست را به دست بیاورند، دروغ می‌گویند.
وی در همین رابطه ادامه داد: این افراد قبل از فروش امتیاز باشگاه مرثیه سرایی می‌كردند و معلوم بود كه از وضعیت بد داماش خوشحال هستند، ولی دست خود را رو نمی‌كردند. حالا كه شرایط به این صورت در آمده و مشكل داماش حل شده است، نگرانی این دوستان هم معلوم شده و روشن شده است كه آنها چه اهدافی را دنبال می‌كردند،وگرنه با كسی پدر كشتگی ندارم و در حد متعارف با همه دوست هستم، ولی حرفم را هم با صداقت می‌زنم و این كار به مذاق برخی خوش نمی‌آید و تحملش را ندارند. متاسفانه در برابر صداقت و رو راستی، دروغ پردازی می‌كنند.
مدیرعامل باشگاه داماش در ادامه به بحث فروش باشگاه كه پس از مدت‌ها دست و پنجه نرم كردن با بحران مالی اتفاق افتاد، اشاره و خاطرنشان كرد: این كار تقریبا از سه‌شنبه هفته‌ پیش رقم خورد. در آن روز دو مشتری ما قراردادشان را مكتوب و تنظیم كردند، ولی یكی از آنها كه رقم را بالا می دانست، كنار رفت. این شد كه شركت صدرا پیش قدم شد و امتیاز را خرید. این شركت، اسپانسر پرسپولیس بود و به چند تیم شهرستانی و استقلال هم پیشنهاداتی داده بود، ولی در نهایت به این نتیجه‌ رسیدند كه به جای اسپانسرینگ، خودشان تیم داری كنند. آنها همچنین تعصب خاصی به گیلان داشتند كه من نمی دانستم، ولی همین مساله آنها را به سمت داماش سوق داد.
وی افزود: مالكان جدید به دنبال هنجارسازی هستند و در بعد تجاری هم به تبلیغات اهمیت زیادی می‌دهند. با توجه به این كه نیروهای جوانی را پای كار آوردند، تصور من هم این است كه آنها هنجارسازی را در دستور كار خود دارند. من هم به آنها تعهد اخلاقی دادم كه چند ماه در باشگاه بمانم تا كارها را كاملا به آنها واگذار كنم. آن وقت از داماش می روم كه برخی خیالشان راحت شود!
عابدینی همچنین از قطعی شدن مذاكراتش با سه بازیكن جدید خبر داد و گفت: از چند روز گذشته با سه بازیكن مذاكراتی داشتیم كه تقریبا به قطعیت رسیده است. ما قصد داریم داوود حقی را جذب كنیم و مهرداد اولادی را نیز از پرسپولیس به صورت قرضی به خدمت بگیریم. همچنین چون محمد آبشك، پای خود را عمل كرده است ناچاریم نامش را از فهرست خارج كنیم و به جای او هادی سهرابی را جذب كنیم.
وی در ادامه و در پاسخ به این سوال كه آیا با شارژ مالی باشگاه، می‌توان شاهد بازی‌های بهتری از داماش ببود؟ گفت: بازیكنان ما با وجود مشكلات مالی شدید، تمام توان خود را در بازی‌های صرف می‌كردند و این یعنی روح حرفه‌ای به تیم دمیده شده است. در چنین شرایطی شارژ مالی تنها آرامش خاطری به بازیكن و خانواده‌اش می‌دهد، ولی بازیكنان كماكان مانند گذشته با تمام توان خود بازی می‌كنند. بازیكن حرفه‌ای یا به زمین نمی‌رود و یا اگر رفت تمام توانش را خرج می‌كند.
پس از انتشار شایعه خداحافظی عابدینی از داماش، بلافاصله بحث حضور وی در پرسپولیس مطرح شد. عابدینی در این رابطه به ایسنا گفت: مطمئن باشید كه قطعا این كار را خواهم كرد! اگر به هر دلیلی در داماش نمانم حتما به پرسپولیس می روم، چون دوست دارم رویانیان و مجموعه پرسپولیس كه زحمات زیادی كشیده‌اند، موفق شوند. اگر كاری برای پرسپولیس از دستم بر بیاید، حتما انجام می‌دهم. البته این حرف من در شرایط فعلی است و اگر روزی احساس كنم كه نمی‌توانم كمكی به پرسپولیس كنم خود را سر بار این باشگاه نخواهم كرد. امروز احساس می‌كنم كه می‌توانم به پرسپولیس كمك كنم، ولی از سوی دیگر به مالكان داماش هم تعهد اخلاقی داده‌ام كه چند ماه در این باشگاه بمانم. هر چند مالكان جدید از من خواستند كه برای همیشه در داماش بمانم، اما من از آنها خواسته‌ام كه كسی را كنار من بگذارند تا به تدریج كارها را به او انتقال دهم.




گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:
isna.ir

مطالب داغ ورزشی:
تصاویر منتخب قهرمانی بارسا در فینال کوپا دل ری در مادرید
جواب رد علی دایی به قطری ها
بشیکتاش نه؛ دنیزلی با پرسپولیس ادامه می دهد
زاید در پرسپولیس ماندگار شد
تبلیغ بسیار جالب و دیدنی بکهام برای سامسونگ/فیلم