دروازه بان تیم پرسپولیس در نامه ای خطاب به هواداران، مدیران، مربیان و بازیکنان این باشگاه از اشتباه خود در بازی تیمش مقابل گهر عذر خواهی کرد.

جام نیوز: متن این نامه که نسخ ای از آن در اختیار جام نیوز قرار گرفته به شرح ذیل است:

اعضا محترم خانواده پرسپولیس، هواداران، مدیران، مربیان و هم تیمی های عزیزم

با سلام و احترام

حالا بیش از 50 روز از روزی می گذرد که در هیات فوتبال تهران به آرزوی دیرینه ام که پوشیدن پیراهن سرخ پرسپولیس بود رسیده ام. این مدت کوتاه اما برایم مثل سال های متمادی حضورم در تیم های دیگر گذشت و شاید دست تقدیر بر این بود که بامداد سه شنبه 10 مرداد 91، تلخ ترین دقایق زندگی ام را سپری کنم. من پس از این سال ها که به لطف خداوند و دعای خیر پدر و مادرم در سطح اول فوتبال کشور عزیزم میدان دیدم و رقابت کردم روزهای خوب و بد فراوان دیدم اما آنچه در آن شب میانه تابستان گذشت از این جهت برایم چیز دیگری بود که اشک هوادار کم سن و سالی را در هنگام خروج از استادیوم در سیاهی شب به وضوح دیدم.

 

اما من شهاب الدین گردان، بر سر عهد نانوشته ام با این هودار و بقیه میلیون ها پرسپولیسی پایدار هستم و به تعهدم به باشگاه مردمی پرسپولیس وفادارم و با تمام وجود از امروز فصل جدیدی از زندگی ورزشی من آغاز می شود. از سردار گرانمایه محمد رویانیان سپاسگزارم که امروز با کلامش به من روحیه داد، از مربی تیم که در نشست خبری کلامی از اشتباهم یاد نکرد ممنونم و از هم تیمی هایم که پشتم ایستادند و حمایتم کردند تشکر می کنم.

این بی تردید بهترین اتفاق برای فردی بود که ساعات وحشتناکی را پشت سرگذاشت و حالا با انگیزه فراوان می خواهد دل آن هوادار کم سن و سال و آن طرفداری که روی ویلچر کنار نیمکت تیم جا خوش کرده بود را به همراه میلیون ها هوادار عاشق دیگر شاد کند. کلام آخرم خطاب به جامعه فوتبال و دوستان عزیز در رسانه های گروهی که بی شک انتقاداتشان از سر توقع و دلسوزی است این است:

شهاب را ببخشید، او  جبران می کند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:
jamnews.ir


مطالب داغ ورزشی:
عكس/تیم والیبال ایران، 54 سال قبل
ادعای یکی از مسئولان پرسپولیس:سید جلال قرارداد بسته و پول هم گرفته!
کریم و قاسم امشب آبی می شوند
فتح‌الله‌زاده: رحمتی دستیار من است