زمزمه حضور تاج در هیئت مدیره جدید پرسپولیس واکنش های مختلفی را درپی داشته است.

در یک هفته اخیر خبرهای مختلفی در خصوص ایجاد تغییر در هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس و استقلال مطرح شده و به نظر می‌رسد کادر مدیریتی این دو باشگاه به زودی دستخوش تغییراتی خواهد بود.

گفته می شود وزیر ورزش پس از ورود به ایران نفرات جدید هیئت مدیره سرخابی را اعلام می کند. محمد عباسی امروز به همراه علی آبادی وارد ایران می شوند.

شایعه شده که مهدی تاج، نائب‌رئیس سابق فدراسیون فوتبال شاید به هیأت مدیره پرسپولیس اضافه شود. این در حالی است که بعد از جدایی تاج از فدراسیون فوتبال دیگر خبری از او نبود ولی تاج مدتی است که با ارسال پیامک‌هایی به دوستان مطبوعاتی‌اش به نوعی زمزمه بازگشت خودش را به راه انداخته است.

حالا زمزمه حضور تاج در هیأت مدیره پرسپولیس شنیده می‌شود ولی هنوز مسئولان این باشگاه چنین خبری را تأیید نکرده‌اند. البته او یک مدیر استقلالی است و به نوعی بعد از سپاهان که تیم شهرش محسوب می‌شود طرفدار استقلال است. از طرفی هواداران پرسپولیس دل خوشی از سپاهانی‌های سابق ندارند.

با این حال تلاش‌های پنهانی نایب‌رئیس سابق فدراسیون ادامه دارد تا شاید دوباره بتواند به فوتبال برگردد. حالا باید دید که آیا او به هدف خود خواهد رسید یا خیر.

 



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:
jamnews.ir

مطالب داغ ورزشی:
نتیجه عجیب در دنیای فوتبال؛ 31 بر صفر
با روزی 27 هزار تومان قهرمان المپیک شدیم/ محمد بنا دیگر بر نمی‌‎گردد!
جاسوسی دربی تلفات گرفت؛ قلعه نویی یک استقلالی را اخراج می کند
کودتای رویانیان علیه مانوئل