من پیام دعوت شما را به او منتقل می کنم و اگر شرایط فراهم شود، اشمایکل به ایران خواهد آمد تا از نزدیک با باشگاه پرسپولیس و فوتبال ایران آشنا شود و دو روزی میهمان شما باشد.

گل: محمد رویانیان در ادامه دیدارهای سریالی خود با سفرای اروپایی، این بار سفیر دانمکارک در تهران را به ساختمان باشگاه پرسپولیس دعوت کرد.

 

آندرس کریستین هوگارد سفیر دانمارک در ایران ظهر روز پنجشنبه در حالی که پرچم کشورش را در دست داشت به ساختمان باشگاه پرسپولیس آمد و با استقبال مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در نشستی صمیمانه درباره فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس با محمد رویانیان دیدار و گفتگو کرد.

 

آندرس کریستین هوگارد که علاقه ویژه ای به فوتبال دارد و خود را طرفدار پر و پا قرص چلسی انگلیس می داند وقتی وارد طبقه چهارم باشگاه پرسپولیس شد رو به محمد رویانیان کرد و گفت: «شما تصویری را روی دیوار نصب کرده اید که نشان می دهد 100 هزار هوادار پرسپولیس به استادیوم آمده اند.»

 

کمتر باشگاهی چنین هوادارانی دارد و من خوشحالم که شما با ایده های نوین به دنبال استفاده از پتانسیل های موجود در فوتبال هستید. آندرس کریستین هوگارد در گفتگو با محمد رویانیان گفت: «چندی پیش با سفیر سوئد در ایران ملاقات داشتم، ایشان از دیدار با شما برایم می گفت و اینکه مدیریت باشگاه پرسپولیس ایده های جدید و نوینی دارد و به دنبال جهانی کردن پرسپولیس، تجارت در فوتبال و ارائه خدمات به هوادارانش در سراسر ایران است. بسیار علاقه مند بودم که بتوانم در این راستا گامی برداشته باشم تا اینکه آقای امیر مشیری سرپرست روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس با من گفتگو کرد و خوشحالم که امروز به دعوت شما در باشگاهی هستم که به گفته خودتان 30 میلیون هوادار دارد و بنا به تائید AFC و FIFA محبوب ترین و پرطرفدارترین تیم در آسیا است.»

 

رویانیان نیز به آندرس کریستین هوگارد گفت: «به دنبال این هستم که تیم های پایه پرسپولیس را به گونه ای ساماندهی کنیم که تبدیل به کارخانه بازیکن سازی شویم و در این راستا علاقه مندیم در صورتی که شرایط آن فراهم باشد از آقای فیلیمینگ مربی دانمارکی که در تیم مس کرمان فعالیت می کرده و در این زمینه تخصص دارد، بهره ببریم.»

 

مدیر عامل پرسپولیس افزود: «در حال حاضر ما بهترین های فوتبال ایران را برای پرسپولیس جذب کرده ایم، به گونه ای که بین 7 تا 9 بازیکن ما عضو تیم ملی هستند و خیلی از آنها که به تیم ملی دعوت نمی شوند نیز سابقه ملی زیادی داشته اند. در همین بازی با کره جنوبی بیش از 60 درصد جمعیت ورزشگاه را هواداران پرسپولیس تشکیل می دادند و چهار بازیکن ما در این بازی به میدان رفتند.»

 

آندرس کریستین هوگارد نیز در پی پیشنهاد مطرح شده به مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: «هر وقت که برای این برنامه ها عازم اروپا هستید به بنده بگوئید تا مقدمات مذاکرات شما با فدراسیون فوتبال دانمارک و یکی، دو باشگاه مطرح فوتبال کشورمان را فراهم کنیم تا برای طرح های ورزشی با شما همکاری کنند. در زمینه اقتصادی و فرهنگی نیز این آمادگی را دارم تا برای باشگاهی که 30 میلیون هوادار دارد اقدامی انجام دهم. بنده علاقه زیادی به فوتبال دارم و زمانی که بازی می کردم در تیمی بودم که پیراهن آن آبی رنگ بود، الان هم طرفدار چلسی هستم ولی از امروز «قرمز» شده ام و یکی از هواداران تیم محبوب پرسپولیس. بنده دو، سه سال پیش به استادیوم آزادی رفتم و یکی از بازی های پرسپولیس و استقلال را دیدم. در آن بازی تیم شما بازی را واگذار کرد اما تماشاگران تیمتان در نهایت احترام ورزشگاه را ترک کردند و این برای من بسیار جالب بود.»

 

در ادامه مباحثی که در نشست محمد رویانیان و سفیر دانمارک مطرح شد، حرف از پیتر اشمایکل دروازه بان افسانه ای تیم ملی دانمارک و منچستر یونایتد به میان آمد. در پس پیشنهاد مطرح شده سفیر دانمارک عنوان کرد، من هم متوجه این موضوع شده ام که فوتبالدوستان ایرانی علاقه خاصی به پیتر اشمایکل دارند. من پیام دعوت شما را به او منتقل می کنم و اگر شرایط فراهم شود، اشمایکل به ایران خواهد آمد تا از نزدیک با باشگاه پرسپولیس و فوتبال ایران آشنا شود و دو روزی میهمان شما باشد. این پیشنهاد بسیار خوبی است. حضور اشمایکل در ایران و گفتگوی او با مدیران باشگاه پرسپولیس و صحبتهایش درباره فوتبال در یک برنامه تلویزیونی می تواند بسیار جالب باشد و جو بسیار خوبی را ایجاد خواهد کرد.





گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:
goal.com

مطالب داغ ورزشی:
حضور اولین زن باحجاب در مسابقات اسکیت روی یخ+تصاویر
خواننده پاپی که به قلعه نویی حمله کرد+عکس
عادل فردوسی پور در حرم امام رضا (ع) با لباس مبدل
استقلال از مشاور جدید مدیرعاملش چه می‌خواهد+ رابطه جالب او با جباری