آپیا بازیکن مطرح فوتبال غنا گفت: خوشحال هستم که به ایران می آیم و امیدوارم در صورت عقد قرارداد با پرسپولیس بتوانم برای این تیم پرطرفدار بهترین بازی ها را انجام بدهم.

سایت رسمی باشگاه پرسپولیس:
آپیا بازیکن مطرح فوتبال غنا گفت: خوشحال هستم که به ایران می آیم و امیدوارم در صورت عقد قرارداد با پرسپولیس بتوانم برای این تیم پرطرفدار بهترین بازی ها را انجام بدهم. پرطرفدار بودن این باشگاه از جذابیت های پرسپولیس برای من است.
استفان آپیا افزود: خیلی خوشحالم که به ایران می آیم. من از طریق مدیر برنامه هایم و اینترنت درباره پرسپولیس تحقیق کردم و به این نتیجه رسیدم که تیم بزرگی است و بازیکنان بزرگ فوتبال ایران در آن بازی می کنند. همچنین متوجه شدم پرسپولیس طرفداران زیادی دارد و اینکه می شنوم برای بعضی بازی ها تا صد هزار تماشاگر برای دیدن بازی می آیند برای من جالب و جذاب است. این نشان می دهد پرسپولیس باشگاه بزرگ و محبوبی است.
این بازیکن آفریقایی که در فرودگاه امارات از طریق مشیری سرپرست روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس به سوالات پاسخ می داد در ادامه تصریح کرد: تمایل زیادی برای صحبت کردن ندارم و نمی خواهم مصاحبه کنم ولی از باشگاه پرسپولیس که برای آمدن به ایران برنامه ریزی کرده است، تشکر می کنم. اینجا در امارات هم تنها نیستم و مسئولان باشگاه در کنارم هستند.
آپیا درباره دلایلش برای بازی در ایران خاطرنشان کرد: میزان محبوبیت پرسپولیس نزد هواداران ایرانی باعث شد که من برای آمدن به ایران و بازی در پرسپولیس انگیزه بیشتری پیدا کنم. در این مدت نیز با مربی اختصاصی خودم تمرینات خوبی داشتم و در صورتی که با پرسپولیس قرارداد ببندم خیلی زود می توانم خود را با تیم هماهنگ کرده و در شرایط مسابقه قرار بگیرم.
بازیکن سابق یوونتوس و فنرباغچه افزود: من فوتبالیستی هستم که انرژی زیادی دارم. برای موفقیت تیم با تمام توان بازی می کنم. همیشه دوست دارم در هر تیمی که بازی کنم با تمام قوا بازی کنم. قطعا اگر در پرسپولیس باشم برای این باشگاه هم تمام تلاش خودم را خواهم کرد تا هواداران پرشمار باشگاه را راضی کنم.
وی درباره شناختش از فوتبال ایران گفت: نمی خواهم چیزی جز واقعیت بگویم. معلوم است که اطلاعات خاصی از فوتبال ایران نداشتم. طی روزهای اخیر از طریق مدیر برنامه هایم و درباره فوتبال ایران چیزهایی شنیده ام و خوانده ام.
آپیا که سابقه کسب دو عنوان مرد سال آفریقا را دارد درباره شناخت خود از مانوئل ژوزه افزود: نام او را شنیده ام و الان می دانم که در آفریقا و مصر قهرمانی های زیادی داشته است و برای من قابل احترام است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:fc-perspolis.com


مطالب داغ ورزشی:
آينده مبهم گردان در پرسپوليس
گلبال جور سایر رشته‌ها را در نخستین روز بازی‌ها كشید
رویانیان: بركناری ژوزه بی‌عقلی است
ابراز نگرانی هواداران تراکتور