به رغم داشتن قرارداد با عجمان، برخی اخبار از ابراز تمایل مهاجم عراقی برای بازگشت به لیگ برتر ایران و باشگاه تراکتورسازی حکایت دارند.

جام نیوز: کرار جاسم که در حال حاضر در عضویت تیم عجمان امارات است، از شرایط خود در این تیم راضی نیست اما تا پایان فصل به عجمان قرارداد دارد.


وی در مصاحبه ای اعلام کرده است: «ليگ ايران جزو بهترين ليگ‌هاي آسياست و دوست دارم كه دوباره در اين ليگ توپ بزنم. در امارات شرايطم از هر لحاظ خوب است خصوصا از نظر اقتصادي اما كيفيت ليگ امارات مثل ايران نيست. حضور در ليگ ايران باعث پيشرفتم شد.»


کرار در ادامه گفت: «اگر قرار به بازگشتم هم باشد فقط براي تراكتور بازي مي‌كنم. نبايد از اين تيم جدا مي‌شدم. جدايي از تراكتور و رفتن به استقلال يكي از بزرگ‌ترين اشتباهات زندگي‌ام بود. با جدايي از تراكتور فوتبالم را در آستانه نابودي قرار دادم.»


با این وجود از تبریز خبر می رسد مذاکرات غیرسمی میان کرار و باشگاه تراکتورسازی انجام شده است.


کرار در 47 بازی برای تراکتورسازی، 12 گل برای این تیم زد و چهره محبوبی میان هواداران تراکتورسازی است. وی در سال 88 از تیم الوکره قطر به تیم تراکتورسازی پیوست و دو فصل در این تیم حضور داشت.

 

کرار در آغاز فصل گذشته لیگ برتر به تیم استقلال پیوست اما به دلیل درگیری با مجتبی جباری در بازی این تیم مقابل سایپا مهر کرج در جام حذفی، از جمع آبی پوشان جدا شد. وی پس از آن به تیم شاهین بوشهر پیوست که در این تیم هم عملکرد ناموفقی داشت و فقط یک بازی انجام داد.


 


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir


مطالب داغ ورزشی:
مارادونا تولدت مبارک/فيلم
شادی عجیب گلزن تراکتور/ تصویر
کریمی با پیشکسوتان پرسپولیس و رویانیان دیدار کرد/ چراغ سبز جادوگر
قلب من ابتدا برای خودم می‌تپد و بعد برای پرسپولیس