حتی همسر ایمون زاید هم دوست ندارد این مهاجم به استقلال برود و مي گويد: «دوست دارم ایمون در ایران بماند.»

جام نیوز:همسر ایمون زاید می‌گوید او مشکلش برای ادامه کار در پرسپولیس نبوده: «من نمی‌دانم چرا این شایعات درست شد. اگر راستش را بخواهید من مشکل ایمون نیستم بلکه او مشکل من برای ماندن در تهران است! من می‌خواهم بمانم، ایمون می‌گوید برویم!»


همسر زاید از تهران از شهری مي گويد که گویا خیلی دوستش دارد: «جای قشنگی است. سه بار به ایران آمده‌ام. البته معمولاً در هتل بودم و هر جا که ایمون می‌خواست، می‌رفتیم. یک بار کوه رفتیم. همین‌طور به برج میلاد رفتیم. از آن بالا تهران را قشنگ دیدم. واقعاً شهر زیبایی است. اینجا فرهنگ آدم‌ها با جایی که من زندگی می‌کنم، فرق دارد. حجاب یک قانون است و باید رعایت کنی. روزهای اول برایم سخت بود ولی حالا کاملاً یاد گرفته‌ام.»


او درباره آینده می‌گوید: «من و ایمون سال دیگر با هم ازدواج می‌کنیم. من مشکلی ندارم که به ایران بیایم و پیش او باشم. نمی‌فهمم چرا در ایران می‌گفتند من مشکل ایمون هستم.»


همسر ایمون ادامه می‌دهد: «دوست دارم به اصفهان و کیش بروم و آنجا را ببینم. شنیدم خیلی شهرهای قشنگی هستند.»


و اما حرف‌های آخر او: «دوست دارم ایمون در ایران بماند. او خیلی محبوب است. هر جا می‌رویم پرسپولیسی‌ها دوره‌اش می‌کنند. اینجا واقعاً دوستش دارند. حضور در پرسپولیس استارت بزرگی در زندگی ایمون بود. حالا دوست ندارم هیچ‌وقت به استقلال برود و محبوبیتش را از دست بدهد. این را هم مطمئن هستم که ایمون به هر تیم دیگری برود، دوباره به استقلال گل می‌زند.»






گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir


مطالب داغ ورزشی:
حضور یک جوان سرطانی در رختکن بارسا+عکس
پله هم به دنیای مجازی پیوست +عکس
سلطان با ماشین قرمز رنگش در جوانی ؛ عکس
رای کمیته داوران/کاریکاتور